1. ?.
    abi yeter, yeminle şiştim. artık bıktım lan, ne pis geyiğiniz varmış yıllardır bitmedi bu tabelalar. hani her boku amerikaya yoruyoruz ya, bence asıl bu tip tabelaları, yazıları piyasada devamlı kılmak amerikanın oyunu. ulan bi sıyrılsak sanki millet olarak kafaya oynıcaz. alın size bi kaç örnek:

    başımız sağolsun...veresiye ölmüştür...

    bu ne abi ya! yapma işte bunu. ulan sen dükkanına asarken utanmıyorsun ben okurken utanıyorum ya.

    isteme veresiye, dost kalalım ölesiye.

    bak bak cinaslı kafiye yapmış hasta pezevenk!

    bugün peşin yarın veresiye.

    bu da alemin en akıllı esnafı amk! hergün gittiğimizde ertesi güne iteleyecek aklı sıra. ulan biz aynştaynları sadece sözlükte var sanıyorduk.

    veresiye isteme benden, buz gibi soğurum senden

    hem geyiği pis hem seviyesiz ibnenin evladı.

    ZEVKiN VERESiYESi OLMAZ

    bu ibne de insanlık dersi veriyor sanki.

    daha fazla yazamıcam lan devam edersem kendimi sikicem sinirden.
    2 ... peri masalindaki adi karakter
  2. 1.
    veresiye kadar bekleriz abla.
    1 ... kutuk