1. 1.
    Uzungöl’ü o hale getirenlere ne yaptılar dersiniz? Hiçbir şey. Sözde milliyetçi, tutucular bunlar. Artık nereyi tutuyorlarsa...

    Bu yazdıklarımdan kürdistan aşığı olduğumu falan da çıkarırlar. Var yani böyleleri, naapcan?
    13 -2 ... milimlik
  2. 2.
    Kürdistan bayrağını sikim iyi yapmış.
    11 -7 ... edgy laik boi
  3. 3.
    o vururken "seni amına kodumun oğlu" diye bağıran dayıya hayran kaldım. *
    zevk veren olaydır.
    9 -1 ... acilmayan eti puff paketi
  4. 4.
    izlemesi pek hoştu.
    4 -3 ... ebu fesat
  5. 5.
    faşist eylem diyenlerin türk bayrağı altında yaşaması..

    bi sktirip gitmemiş olmaları,

    amk mağara kaçkınları..

    ed: eksileyen piçin türkçe okuması konuşması bile rahatsız ediyor beni..
    9 -13 ... kimlerkimlerle
  6. 6.
    Kürdistan neresi kank dedirten hede yersen.
    1 ... manganapolii
  7. 7.
    o bayrağı türkiye'de dalgalandırtan herkesin aynı akıbete uğraması dileğiyle. amin.
    13 -3 ... strawberry blonde
  8. 8.
    Daha bir kaç gün önce Erbil’de Türk diplomatlara suikast düzenlemiş orospu evlatlarına çiçek mi atacaktık sayın amına koduklarım? Bu faşist kelimesini olur olmaz kullanan dalyaraklara ayrı tiltim, her boku yiyen Kürtler ana kuzusu biz faşistiz. He faşistiz aq zamanı gelince hepinizin anasını sikicez. Böyle rahat rahat adam öldüremeyeceğiniz zamanlar illa gelecek.
    7 -2 ... temirata
  9. 9.
    yüzlerce korkak ırkçı sürüsünün 1-2 kişiyi linç etmesi olayıdır.
    göt korkusundan aşağıdaki fotoğraflara tek kelime etmediler, edemezler.
    https://pbs.twimg.com/media/D5Y4rvXWAAA9p0y.jpg
    https://galeri13.uludagso...ine-katilmasi_1693302.jpg
    https://galeri14.uludagso...e-olabilirdik_1859194.png
    https://pbs.twimg.com/media/C5wW7UFWcAE8cfC.jpg
    8 -3 ... peyniraltisuyu
  10. 9.
    Elleri öpülesi insanlardır , gurur duydum memleketimle.
    Edit-Memleketim Trabzon oluyor arkadaşlar.
    7 -5 ... bayanmacchiato