1. 1.
    hele bir de esmerse travestiden beter leşliktir.
    2 -6 ... vamonos
  2. 2.
    Off inşallah vardır böyle bişi. Azcık da kısaların yüzü gülsün be çürüdük yıllardır.
    8 -3 ... theshowmustgoon
  3. 3.
    Kime göre neye göre iticilik? Tıfıl inek olmaktan iyidir diye düşünüyorum. Yine de sizin görüşünüz tabii ki.
    7 ... gokyuzuessizbenzersiz
  4. 4.
    Sanırım bok atan beyler 155 canım ne olacak kız yerine sen topuklu ayakkabı giyiverirsin bu kadar sorun yapmayın.
    11 -2 ... salvatio
  5. 5.
    bodur bacakların uydurmasıdır.
    10 -2 ... japonsun akilli adamsin bikere
  6. 6.
    Kedi misali, boyu yetmeyip ulaşamayınca mundar demiş.
    6 -1 ... fai la tua vita
  7. 7.
    170 cm üstü olan tüm kız arkadaşlarım kendilerinin uzun olduğunu söylüyorlardı. Bunu söylerken şaka falan yapmıyorlardı. Sahi, bi kız ne zaman uzun oluyo?
    2 -1 ... beyinkundakcisi2
  8. 8.
    Götten bacaklı kız beyanı. Ben uzun boylu bir kızla hayallerimi süslemek istiyorum efenim. (zor bulunsa da)
    6 -1 ... damdakikedi
  9. 9.
    1 80 den fazlası cidden biraz garip duruyor. Eli ayağı çarpık oluyor.
    3 -1 ... benimnickimyirmibesharfli
  10. 10.
    Sizler ihanet ve yalana batmış insanlarsınız.
    4 ... lemniscate34