1. 31.
    ya arkadaş böyle bir riskli bir ortamda insan neden insan umreye gider ya! ulan bizde müslümanız ama artık harbiden boş muhabbete çevirdiniz işi ya. ulan 600 milyon tl parayı yoksullara dağıtsaydınız ya keşke. hem virüs gelmezdi hem ihtiyaç sahipleri nasiplenirdi. olum herşey kapitalizmle ilgili devlet neden izin verdi bunların umreye gitmesine virüs olayları olduktan sorna onu anlamadım ben? umre şirketleri zarar etmesin diye mi? bir müslüman olarak söylüyorum olum artık uyanın ya suudilerinde zerre umrunda değil o paralarla ne hayatlar yaşıyor adamlar. artık bu iş ibadetten çıktı herşey parayla ilgili olum uyanın lan.
    10 ... gentenueva
  2. 32.
    Sağlık bakanlığından Şubat sonu (geleli 15-20 gün olmuş) gelen umrecileri daha yeni telefonla aramaya başlamışlar. Bunun adına gevşeklik (uyuşukluk) denir.
    9 ... gazeloglu
  3. 33.
    6. vakanın biri umreden dönenlerden. diğer 21.000 kişi devlet eli ile karantinaya alınmazsa fena halde tutankamonlara gelmişiz demektir. veba ve benzeri salgınlardan en tehlikelisi insanların dini reflekslerle hareket etmesidir. bu tarz yaklaşımlar ortaçağ dönemi vebanın daha çok yayılmasına imkan vermişti. siz tedbir almadıktan sonra tanrının veya varsa bir başka gücün sizi koruması gibi bir durum evrenin yasalarına terstir.

    eğer imanlı biriyseniz tedbirin değerini ilk sizin bilmeniz lazım. kadercilik doğu tipi nihilizmden başka bir şey değildir. bizim gibi tosuruktan ülkelerde bu maneviyat ile karıştırılır. arabesk yavşaklığı dediğimiz şey de esasen budur.

    "allahlık" bir durum esasen durumun vehametini ifade eder. ortadoğu ve türkiye bundan kaybediyor.

    mukadderat!!
    11 ... messerschmitt109
  4. 34.
    Ziyaretleri ertelenmesi gereken kişilerdir. Daha türkiye ye virüs gelmeden bir yakınım ülkeden dönmüştür. Ve hala gitmedim. Riske atmaya gerek yok. Sağlıkla oyun olmaz.
    2 ... giden gider
  5. 35.
    Gelir gelmez KYK yurtlarına yerlestirilip 14 gün orada tutulacaklar. Gerçi Arabistan'da Corona yok zannederim.
    1 -3 ... ezer gecerus
  6. 36.
    ulkede umreden gelene yari allah gozuyle bakildigi icin hasta olmaz olsa bile kutsal yerden getirmistir.nurdur falan.

    giderler taharetli ellini operler.ne oldugu belirsiz siselerle getirilmis sulari icerler.

    cildiriciğim.
    2 -1 ... beton baris
  7. 37.
    devlet zoruyla karantina altına alınmalıdırlar.
    ... beterinbeterivar
  8. 38.
    Dangozlar gelenler italya'da Avrupa'dan geliyor olsaydı sorun olmayacakmiydi. Sizin hayran olduğunuz birçok ünlü zibidi 14 gün kuralını göz göre göre ciginiyor.

    Kaldiki cahil cuhelar. Türkiye geçiş kapısı olarak kullanan okadar çok insan varki ve bunlar bekleme sürelerinde otelde Taksim'de ve eğlence mekanında geziyor. Bunlar sıkıntı olmuyorda. Ne sebepten olduğu önemli değil adam evine dönecek sikintimi oldu.

    Yazı yazacağım diye saçmalıyorsunuz. Cahil cuhelar. Siz Türkiye'de olmadigini düşünen gerizekalılar danışınız. Dünya kırılıyor ve yaşlısı çıkılan Türkiye'de sadece 5 tane ya buna inaniyorsaniz malsinizdir zaten siz inanmaya devam edin..
    1 -6 ... sualci
  9. 39.
    toplam 14.000 civarı diye biliyorum. büyük sıkıntı.

    (bkz: hayırlı işler)
    ... mastor
  10. 40.
    Halka karışmışlar bile, saygısızlıktır 2 hafta evden çıkmasalar ne olacaktı ki?
    ... neicingeldin