1. 15.
    kısa sürecek sesleniştir. "nabıyonuz lan kösnükler adam olun adam" diye haykırıp bitiriyorsun.

    kürsü mürsü yok mu koyun şuraya da seslenelim.
    3 ... mel mel bakan gibson
  2. 14.
    nolur göt göbek paylaşmayın rica ediyorum.
    ... evinin beyi cocuklarinin anasi
  3. 13.
    cuma cuma işiniz gücünü am göt meme, kardeşlerim, yabmayın.
    1 ... mastor
  4. 12.
    ey sözlük ahalisi mevcut olduğun kudret klavyendeki asil tuşlarda mevcuttur.
    ... arapkizinkarsikomsusu
  5. 11.
    (bkz: uludağa sesleniş)

    maalesef dağ yankı yapıp sesi geri gönderir. ilgililer alınmaz, hiçbir şey değişmez. yoksa değişir mi?
    ... thelma
  6. 10.
    çok içlenmiş yazar seslenişi eksi vermemek için kendimi zor tuttum.
    ... attiranot
  7. 9.
    çok kızmış ve üzülmüş yazarın seslenişi.
    ... vivaldi
  8. 8.
    (bkz: uyumayın lan)
    ... limon aromali gazli icecek
  9. 7.
    yazarın haklılığını duyurmasıdır. sürekli bilgi içerikli entry giren bir yazarla dalga geçmeye çalışan zeka geriliğine sahip yazarların tutumu sonrasında yazarı soktukları ruh hali ortadadır. ve moderatörler yine nerede acaba başlıkla alakası olmayan entryler varken siz napıyorsunuz?
    4 ... tam35izmir
  10. 6.
    birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuş şu günlerde sözlük yazarlarınca farklı yerlere çekilip çatlak seslerin çıkmasna vesile olabilecek sesleniştir. bakim, vallahi hem çatlamış, hem detone sesler duyuluyor.

    (bkz: neden birkaç gün tatil yapmıyorsun rıza baba)
    3 ... beklemenin boylesi