1. 1.
    herkese ve herşeye bok atmasını beceren kimi mal sözlük kullanıcılarına yönelik yapılabilecek skimsonik tespittir.

    düzeltme: sözcüğü ben icat etmedim. (bkz: skimsonik)

    ayrıca, "kimi mal sözlük kullanıcıları" derken sözlüğün tamamını kastetmediğimi söylemek zorunda bıraklar da ayrı skimsonikmiş afedersin *
    3 -1 ... stalker
  2. 2.
    uludağsözlük yazarlarını beğenmemektir.

    uludağsözlük yazarlarına bok atmaktır.

    bu sayede uludağsözlük yazarlarından daha mükemmel olduğunu ispatlamaktır.

    skimsonik tesittir.
    2 -1 ... kuru pilav
  3. 3.
    skimsonik tespitle tanışmamıza vesile olan önerme.

    (bkz: skimsonik tespit)
    2 ... tu kaka bana
  4. 4.
    skimsonik bir tespite neden olacak sözlükte neden yazdıkları bilinmeyen kişilerin garip önermesi.
    ... system error
  5. 5.
    (bkz: mükemmelliyetçilik)
    ** *
    -1 ... ruhadam
  6. 6.
    uludag sözlük yazarlarına yapılan kinayeli sözdür.
    (bkz: sadece uludag sözlügün mükemmel olması) *
    ... nessaj
  7. 7.
    şaka lan, ne mükemmeli. çoğu tırt, harbi diyorum. ne dediğini bilmeyen, ne konuştuğunun farkında olmayan yazarlar sürüsünden başka bir şey değil. eleştiri yapmak ile boku çıkmak olayını kavramayan kişiler dolu. lan yok ekşi sözlük böyleymiş, yok itu şunu yapmış. iyi de sanane, banane aq. sen kendine bak. daha oturup okuyup ettiğin yok diğer sözlükler seni geriyor. içerisinde de aynen böyle. biri başlık açar diğeri bkz'larla ayar verdiğini sanar. ulan yorum yap formata uygun, bok atacağına, düşünceni söyle.

    tanım: -uludağ sözlük yazarlarının mükemmel olduğunu zannetmesi- sözünün konsepte uygun şekli.

    son olarak moderatörleri de bu kapsama girer. eğri oturup doğru konuşalım. hangi birinizin formata uygun olduğu halde entrysi silinmedi. daha modluğun ne olduğunu bilmeyip ya da yapacak durumu olmayı yapan kişiler var lan. sonra neden ilerleyemiyoruz, neden böyle sözlüğümüz. bilgi dışında her bok var aq sözlükte. üstüne alınan alınsın, belli olur zaten. hatta başlığı silerler, yakın zamanda da çaylak ya da silik yaparlar. zaten kötü bir şey söylemeyeceksin, durumu dile getirmeyeceksin kişilere. devam edin böyle..
    2 -4 ... kolibalili
  8. 8.
    altıncı nesil yazarların başı çektiği mükemmelliktir o.. yoksa bizim gibi eskiler pislik yuvası hacı..
    2 ... fatal
  9. 9.
    e ben bunu aylar önce nickimde belirtmiştim (bkz: perfectman)* *

    edit: ne o kıskandın mı? sen alsaydın nicki elinden almadık sonuçta...
    2 -1 ... perfectman