1. 1.
    ismim emir.
    boyum ve diğer boyum pek uzun değil yalan yok.
    her insan gibi zeki olduğumu düşünüyorum. ama bu zeka pratik değil, teorik. hazır cevap değilim yani. kızların bayıldığı ağzı laf yapan, ota boka cevap verebilen bir tip değilim. öz güven sahibi de değilim. kendi hayallerimde ise bambaşka bir insan oluyorum. bazen ronaldo, bazen bir dövüş makinesi falan.
    henüz kaslı değilim ama fit bir vücuda sahibim spor salonuna da gidiyorum bakalım aylar içerisinde o da olur herhalde.
    şimdilik zengin falan değilim ama yaşam standartlarım yüksek, kaliteli yaşamaya çalışıyorum. keyif adamıyım, keyfimden asla taviz vermem.
    iyi bir insanım ya değilim diyemem ama insanlara iyi davrandığım rahatlıkla söylenebilir.
    kızları severim. en çok da güzel olanlarını. falan filan işte. varsa talipler buyursun mesaj kutuma.

    edit: Ha yakışıklı olduğumu söylemeyi unutmuşum.
    3 -2 ... 1 istasyon insani
  2. 2.
    Adım cafer, boyum 1.10. gözlerimin rengini bilmiyorum.
    ... piercingli gitarist
  3. 3.
    adım hıdır
    elimden gelen budur.
    ... monk of monkmountain
  4. 4.
    dijital dünyanın analog adamıymış. aga sen zaten analogsun. erkeksin çünkü. ayrıca niye hijyene önem veren? evi mi temizletçen kıza? kaldı ki es kaza biri mesaj atacak olsa sana konuşabiliriz ama ben pasaklıyım mı diyecek?
    ... oynadaoynakafanagoreoyna
  5. 5.
    sözlüğe düşmesine neden olmuş hededir.

    chat kanallarına git şapşik.
    ... he gulum he he de gitsin
  6. 6.
    telve bi dur allah'ını seversen.
    ... oynadaoynakafanagoreoyna