1. 1.
    ateist, terörist, trol ve sapık başlıkları filtreleyen bir sistem oluşturmanız hem sözlüğün geleceği hem de kalitesi açısından elzemdir. iş işten geçmeden son uyarıları dikkate alın bari.
    11 -6 ... seruven44
  2. 2.
    uyarı muyarı yok! aynen devam moderatör kardeşim.
    5 -10 ... ecinni
  3. 3.
    işidci terörist evet sapık başlıkları kalmasın.
    8 -3 ... gezi parki direniscisi
  4. 4.
    zall başlık başına para kazanıyor. nerden çıktı bu filtre.

    reklam verenleri ürkütmeyelim.
    1 -2 ... betonayakkabi
  5. 5.
    Zall a mahkeme kağıdı gelsin, alayınızı gözünü kırpmadan satar.
    2 ... kendimden biliyorum
  6. 6.
    Uyarma uyarma. Kaç sene oldu her tür rezillik yaşandı. Daha en ufak sözlük işleriyle bile ilgilenilmiyorken bırakın da inceldiği yerden kopsun. Umarım trollerle birlikte modları da alırlar.
    ... yok herif
  7. 7.
    Moderatörler ne iş yapıyorki uyarı işe yarasın şeklinde gülüp geçtiğim başlık.Adam yeri geliyor pm den yeri geliyor nick altı entry ile hakaret, küfür vs ediyor, şikayet ediyorsun tık yok hatta tıkı geçtim bir bilgilendirme bile yok.
    ... gandalf in elindeki asa
  8. 8.
    Terörü, sapığı anladımda, ateist ne lan mal ! Herkes senin inandığına inanmak zorunda mı ?
    Not : Ateist değilim.
    4 -2 ... dinsiz kitapsiz kafir
  9. 9.
    nick: dinsiz kitapsız kafir
    not: ateist değilim yazmış. biz de yedik:))) kimseye sataşmayan ateistlere lafım yok. ama bu milletin kutsallarına hakaret eden ateistler her türlü cezaya çarptırılmalıdır.
    2 -4 ... seruven44
  10. 10.
    her dinsiz kitapsızı ateist sanan malları da görmüş olduk. araya ateisti katarak şikayet ettiği troller sınıfına dahil olmuş bir zavallı isteği. ateisti filan bırakında aklı fikri sekste olan sapıklara dur deyin. tabii cumhuriyet düşmanı ışid sevicileri de.
    1 -1 ... napakyanii