bugün
- icardi1905 silik olsun kampanyası11
- sözlük erkeklerinin bugünkü kombinleri10
- erdal beşikçioğlu'nun öğle yemeği18
- mehmet şimşek'in türk milletine yerel halk demesi14
- aleyna tilki nin annesi12
- motorcu fırlama hafif demir demirkan tarzı yazar14
- kurtlar vadisi pusu rezaleti8
- anın görüntüsü19
- 18 nisan 2024 fenerbahçe olympiakos maçı63
- sexting haram mıdır23
- assembly kodu14
- iremga8
- fenerbahçe taraftarı9
- ezgi mola9
- annem baban uğur dündar dedi9
- kuva'i milliye ne ise hamas da o dur21
- erken seçim11
- cengiz ünder'in bıyığı10
- junkman12
- ali koç8
- fenerbahçe14
- arda güler16
- altıncı filoya karşı namaz kılmak12
- uludağ sözlük discord grubu10
- yazarların en rum özelliği21
- erdoğan'dan sonraki başkan20
- ismail kartal19
- konstantinos tzolakis9
- sözlük kızlarının elleri şuan napıyor sorunsalı10
- sadece sennn13
- türkiyede bütün yiyecek fiyatları aşırı fahiştir17
- ups boobss nerelerde ramazan da bitti12
- eybırın manyağı kıskanması14
- kadın ayağı kokusu11
- evlenmek istememek ama yalnızlıktan da sıkılmak10
- erkeklerin bir kere küsünce geri barışmaması18
- flörtlerinizin ortak özellikleri21
- beni seviyor musunuz8
- görümceniz sizi engellese ne yaparsınız13
- çok fazla çirkin erkek olması11
- anksiyete psikolojik değil fizyolojik bir sorundur11
- bacaklarımdan tahrik olan kız olduğunu sanmıyorum14
- yazarlardan parfüm önerileri14
- letthe8
- manyak olmaya karar verdim8
- ebbırı top gibi sektirme yarışması19
- sokakta kadın döven araplar12
- sözlükteki fosiller24
- netflix'in pkk lıyı başrol yaptığı dizi11
- 56 yıldır hiçbir kadınla iletişim kurmayan adam12
masumane bir tepiş isteği, siktir etme cümlesi.
madem çok savaşçı milletsin, madem o kadar meraklısın at üstünde seksek gezmeye... hem gelmiş burada huzur da bırakmamışsın... gitsene kardeşim sen orta asya'ya doğru... kafkasya'ya falan yerleş... ne bileyim git uzak doğu'ya. anadolu'da işin ne? o kadar kozmopolit bir yapı içinde çıban başı oluyor insanların keyfini kaçırıyorsun.
bi de te ebesinin mına kadar sızıp orada istenmeyen adam olmuşsun zati. alamanya. he. ondan bahsediyom gakkoş. hem adını kirletiyosun, hem kendin böyle bi eziklik, bi tripler içindesin.
nesin sen olm?
ne ayak?
düt: entari tamamen nesneldir. nedir yani "ya sev ya terk et" de bir slogan neticede? ve sözlükte başlık olarak yer alabiliyor. he mi?
madem çok savaşçı milletsin, madem o kadar meraklısın at üstünde seksek gezmeye... hem gelmiş burada huzur da bırakmamışsın... gitsene kardeşim sen orta asya'ya doğru... kafkasya'ya falan yerleş... ne bileyim git uzak doğu'ya. anadolu'da işin ne? o kadar kozmopolit bir yapı içinde çıban başı oluyor insanların keyfini kaçırıyorsun.
bi de te ebesinin mına kadar sızıp orada istenmeyen adam olmuşsun zati. alamanya. he. ondan bahsediyom gakkoş. hem adını kirletiyosun, hem kendin böyle bi eziklik, bi tripler içindesin.
nesin sen olm?
ne ayak?
düt: entari tamamen nesneldir. nedir yani "ya sev ya terk et" de bir slogan neticede? ve sözlükte başlık olarak yer alabiliyor. he mi?
anadolu'ya yakıp yıkarak gelmiş, yerleşmiş adamları geri gönderme isteği...
bi düşünün la. sevgilinizle oturuyonuz bi çay bahçesinde, hışto-pırto-kıro takımından biri gelip artizlik yapa yapa kaldırıyo sizi ordan, oturtuyo koca götünü, yayılıp ciğara tüttürüyo, siz de götünüze bakarak uzaklaşmak zorunda kalıyorsunuz.
ne farkı var türklerin anadolu'ya gelişindeki zorbalığın bundan?
bi düşünün la. sevgilinizle oturuyonuz bi çay bahçesinde, hışto-pırto-kıro takımından biri gelip artizlik yapa yapa kaldırıyo sizi ordan, oturtuyo koca götünü, yayılıp ciğara tüttürüyo, siz de götünüze bakarak uzaklaşmak zorunda kalıyorsunuz.
ne farkı var türklerin anadolu'ya gelişindeki zorbalığın bundan?
gelmişsin istanbul'a, izmir'e allah'ın hakkarisinden, diyarbakır'ından. üstüne bir de hırsızlık, gasp, itlik kopukluk, milletin huzurunu bozmuşsun. o apaçi halinle görüntü kirliliği yaratmışsın. siktirip gitsene kendi ahırına. önce bir çuvaldızı batır bi tarafına.
kendini anadolu'nun sahibi sanan bir itin haykırışı. kendisine önce biraz tarih anlatalım. türkler anadolu'ya gelmeden önce, burada bizanslılar vardı. senin sandığın gibi kürt aşiretleri yoktu. kürtler türkiye'ye saddam'ın yaptığı katliam sonucunda dönemin türkiye cumhuriyeti hükümetinin kapılarını açmasıyla girdiler. o yüzden önce sen bir geldiğin yere siktir git, sonra ben orta asya'ya gidip yerleşcem.
türkler geldikleri yere geri dönsün
dönerken zihniyetsizi de, ebesinin amına götürsün...
dönerken zihniyetsizi de, ebesinin amına götürsün...
(bkz: kaybol lan)
türkler diyip kendini bu milletten ayırmış * bir yazarın üstüne oturduğu organından uydurduğu önerme.
şimdi bu kadar kalabalıkla biz nereye gidelim hocu. sen gitsen; nasıl olsa tek başınasın, senin gitmen daha mantıklı, ha ne dersin? bak bu teklifi bir düşün derim ben.
şimdi bu kadar kalabalıkla biz nereye gidelim hocu. sen gitsen; nasıl olsa tek başınasın, senin gitmen daha mantıklı, ha ne dersin? bak bu teklifi bir düşün derim ben.
bu ancak başlık sahibinin anasının anuna döndüğünde mümkün olacak eylemdir.
türkler gider gelir gider gelir altta olanlar keyfine baksındır, hırlamasındır, ürmesindir...
nerden geldiydik lan biz???
hem geldiğimiz yer boş mu ki bakalım! yerleş, merleş denmiş, ev mi taşıyoz amk? türkler dediğin 40-50 milyon adam, nereye yerleşecez?
faşistliğin böylesi ya da kendine küfredilmesinden hoşlanmak. hangisini seversen...
hem geldiğimiz yer boş mu ki bakalım! yerleş, merleş denmiş, ev mi taşıyoz amk? türkler dediğin 40-50 milyon adam, nereye yerleşecez?
faşistliğin böylesi ya da kendine küfredilmesinden hoşlanmak. hangisini seversen...
yeni bir toprağa yerleşmiş milletler kolay kolay bir yere gidemiyorlar ne yazıkki. bu topraklara o kadar çok millet ve milliyet uzantısı ayak bastı ki ve bunların tümü merkantilist dönemde dahil yakarak, yıkarak geldiler, kimin ne olduğunun artık pek ayırdedilir yanı kalmadı. kim egemense ondan oluveriyoruz. uyum halleri be gülüm. bu süryanilerin, ermenilerin kürd olması gibi bir şey. kökeni ermeni, rum, kürd, tatar, çerkes, abaza, bulgar, yunan ama bir bakmışsınız egemen türk'ten daha türk oluvermişler. dedim ya uyum mecburiyeti ve yaşam mecburiyetinden kaynaklı durumlar. bunun adına literatürde "asimilasyon" diyorlar.
türklerin, süryanilerin, rumların, ermenilerin ve kürdlerin avrupa' ya son yüzyılda çıkış sebebleri ayrı bir konu. oralarda çıban başı olmaları da ayrı bir konu. sosyolojik, patolojik, ekonomik bir sürü neden var. fakat milliyetçilik azgınlaştıkça burada da dışarda da durum birbirinden farksız. birileri bulundukların yerin öz be öz sahibi olduklarını iddia edip, diğerlerini dışlayan ve baskılayan bir tutum içine giriyorlar. bu bütün dünyada hemen hemen aynı.
asıl sorun geri gitmek falan değilde, bu 3. dünyadan 1. ve 2. dünya ülkelerine olan yüzyılımızın dramatik göçleridir. yaşam alanlarını ve yaşam standartlarını 1. ve 2. dünyanın katlettiği 3. dünya ülkelerinin insanları ölümleri pahasına bu göç dalgasında yer almaktadırlar. dolayısıyla sorun artık daha da karmaşık bir hal almıştır. bu engellenemeyen dramatik göç, dünyanın ulus devlet dengelerinide bozmaya devam edecektir.
öte yandan uluslararası egemen sistem, sermayenin uluslararası dolaşımına izin verirken ve bizatihi örgütlerken, emeğin uluslararası dolaşımı engellenmektedir. bu engellemelerde milliyetçilik olgusu son haddine kadar kullanılmaktadır. yani emeğin dolaşımı bu sayede engellenmiş olmaktadır. gelişmiş ülkelerde ne zaman yabancı düşmanı sağ partiler oylarını artırmışlarsa göç oranlarına bakmanızı öneriririm.
türklerin, süryanilerin, rumların, ermenilerin ve kürdlerin avrupa' ya son yüzyılda çıkış sebebleri ayrı bir konu. oralarda çıban başı olmaları da ayrı bir konu. sosyolojik, patolojik, ekonomik bir sürü neden var. fakat milliyetçilik azgınlaştıkça burada da dışarda da durum birbirinden farksız. birileri bulundukların yerin öz be öz sahibi olduklarını iddia edip, diğerlerini dışlayan ve baskılayan bir tutum içine giriyorlar. bu bütün dünyada hemen hemen aynı.
asıl sorun geri gitmek falan değilde, bu 3. dünyadan 1. ve 2. dünya ülkelerine olan yüzyılımızın dramatik göçleridir. yaşam alanlarını ve yaşam standartlarını 1. ve 2. dünyanın katlettiği 3. dünya ülkelerinin insanları ölümleri pahasına bu göç dalgasında yer almaktadırlar. dolayısıyla sorun artık daha da karmaşık bir hal almıştır. bu engellenemeyen dramatik göç, dünyanın ulus devlet dengelerinide bozmaya devam edecektir.
öte yandan uluslararası egemen sistem, sermayenin uluslararası dolaşımına izin verirken ve bizatihi örgütlerken, emeğin uluslararası dolaşımı engellenmektedir. bu engellemelerde milliyetçilik olgusu son haddine kadar kullanılmaktadır. yani emeğin dolaşımı bu sayede engellenmiş olmaktadır. gelişmiş ülkelerde ne zaman yabancı düşmanı sağ partiler oylarını artırmışlarsa göç oranlarına bakmanızı öneriririm.
arapların köpekliğini yapıp mezopotamya'dan, anadoluya gelen kürtlerin, kendilerini anadolunun sahibi sanma yanılgısı ile söylenmişe benzeyen söz.
biz buralara oluk oluk kan akıtarak geldik 1000 yıldır buradayız, bizi çıkartmak içinde birilerinin oluk oluk kan akıtması gerekli. buradan da anlaşılacağı gibi üzgünüz en az 1000 yıl daha buradayız.
biz buralara oluk oluk kan akıtarak geldik 1000 yıldır buradayız, bizi çıkartmak içinde birilerinin oluk oluk kan akıtması gerekli. buradan da anlaşılacağı gibi üzgünüz en az 1000 yıl daha buradayız.
sen çıktığın yere geri dön diyeceğim ama seni çıkartan da belli değildir,
şimdi moderasyon benim antrymi silecek de bu başlığa dokunmayacak ona yanarım...
şimdi moderasyon benim antrymi silecek de bu başlığa dokunmayacak ona yanarım...
ay ay ay... neler olmuş burada...
bak işte. türkler!
siz böylesine dar görüşlü bi topluluksunuz.
31 adet entari var, sayamadım kaçı, bilemiyorum ama, birçoğu hemen olayı kürt-türk olayına bağlamış.
bre salak!
bre andaval!
bre gavur soyu!
biz dedik mi kürdüz?
belki potnus-rum kanı taşıyom ben?
belki tatarım?
belki arabım mına koyim?
nereden çıktı kürt?
türkler burada yokken, kürtler mi vardı la? onlar da siktirsin gitsin. acem vardı, yunan vardı vesaire...
belli bir yerleşik düzeni olan, kültür birikimine sahip, bilimsel gelişmelere sahip olan, kafası çalışan adamlar vardı kısacası.
gelindi, bok edildi anadolu.
hadi yalan de!
hadi la.
amcaaa bak.
bak işte. türkler!
siz böylesine dar görüşlü bi topluluksunuz.
31 adet entari var, sayamadım kaçı, bilemiyorum ama, birçoğu hemen olayı kürt-türk olayına bağlamış.
bre salak!
bre andaval!
bre gavur soyu!
biz dedik mi kürdüz?
belki potnus-rum kanı taşıyom ben?
belki tatarım?
belki arabım mına koyim?
nereden çıktı kürt?
türkler burada yokken, kürtler mi vardı la? onlar da siktirsin gitsin. acem vardı, yunan vardı vesaire...
belli bir yerleşik düzeni olan, kültür birikimine sahip, bilimsel gelişmelere sahip olan, kafası çalışan adamlar vardı kısacası.
gelindi, bok edildi anadolu.
hadi yalan de!
hadi la.
amcaaa bak.
Sikilmiş insan söylemi.insan da denilebirse eğer.
az daha zorlanırsa iq su 70 i geçecek kişinin felsefe yapacam derken götü kaybetme hezeyanı.
felsefe yapabilmek için belirli bir iq nun üzerinde olmak gerek kanaatindeyim.
felsefe yapabilmek için belirli bir iq nun üzerinde olmak gerek kanaatindeyim.
gittikleri bölgede suç oranlarını ikiye katlayan zorlasa bile bir baltaya sap olamayan kürtlerin isyanı.aslında kendilerine
ettikleri isyandır denilebilir.
ettikleri isyandır denilebilir.
Yazar Olmuşsunda Adam Olamamışsın Derler . Geldiğimiz Yerlerdeki türkleride alır öyle geliriz ŞAYET GiDERSEK...
yazar burada ego tatmini yapmaya çalışmış, ancak yediği küfürlerle sağlayabilmiştir bu ego tatminini.
(bkz: bsg)
(bkz: bsg)
ermenilerde öyle derdi. 100 senedir bir taraflarına gireni çıkaramıyorlar. bugunlerde bazılarıda gene öyle diyor. şimdiden vazelin stoklasınlar.
türklerin geldikleri yer diye bir şey yoktur zira türkler her yerdedir.
- abi türkler geldikleri yere geri dönsün.
* şimdi mi dank etti gerizekalı, 1000 senedir boyunduruğumuz altında yaşıyosunuz.
- ama abi konjüktür...
* siktir git çay koy. hadi beybi. geç jetonlu öküzüm benim.
* şimdi mi dank etti gerizekalı, 1000 senedir boyunduruğumuz altında yaşıyosunuz.
- ama abi konjüktür...
* siktir git çay koy. hadi beybi. geç jetonlu öküzüm benim.
güncel Önemli Başlıklar