1. 1.
    elektrik sarfiyatını önlemek maksadı ile özellikle işyerlerinin tercih ettiği bir uygulamadır. fakat bu sensörlü- fotoselli- veya artık ne deniyorsa- lamba çeşidinin uygulaması bizim şirkette biraz değişik. tüm tuvaletin lambaları tek bir sensöre bağlı ve bu sensör de 2. tuvalet kabinin kapısının üzerinde dönebilecek bir şekilde durmakta. bu meret bazen direk 2. kabinin içine yönelmiş vaziyette, bazense lavabo kısmına dönük duruyor. eğer ki lavabo kısmına yani giriş kısmına bakıyorsa, içeri girdiğin anda yanıyor. güzel bir şekilde tuvaletine giriyorsun. tam icraattesin küt sönüyor. sonra bekle dur ki yeni biri gelsin içeri tekrar yansın. hadi bu iyi bir durum. bir de 2. kabine bakıyor ise o an, söndükten sonra tekrar yanması için sadece içeri birinin girmesi değil aynı zamanda 2. kabine girmesi gerekiyor. yahu ne kazma insanlarız. kendimiz ışığı söndürmekten aciziz diye teknoloji kendi açıp kapatan bir zımbırtı yapıyor. sonra ona mahkum kalıyoruz. özgürlük bu ise yemişim özgürlüğü. aydınlıkta sıçamadıktan sonra nereye özgürlük?
    6 ... devedikeni
  2. 2.
    eğer kabızlık gibi bir sorun sahibiyseniz, bu lambayala tuvaleete epey cebelleşmeniz gerekebilir. ıkınırken söner, bütün konsantreniz anında yerle yeksandır.
    1 ... karpuzkabugu
  3. 3.
    tam iki ayak üzerine çökülür, hacet giderilmeye başlanır... bir kaç füze atışından sonra, ışıklar söner... o değil, pantolon dizlerde, e ışığında yanması lazım hedefi tutturmak için, hadi hedefi boşver tahareti nasıl yapıcaksın? sonra saçma salak hareketlerle elini kaldırırsın yukarıya, sağa sola sallarsın ki sensör seni farketsin... yok anam babam yok... farketmiyor gavurun malı... başını iki elinin arasına alırsın, bir yandan dizlerinin ağrısı başlar bir yandan bütün s*çma şevkin kaçar... en sonunda biri girer içeri, hemen taharetini yaparsın hoop çıkarsın...

    lanet mi lanettir bu sensörler... lan koysana tam tepeye adam ıkındıkça yansın anasını satayım... yok bu işverenler tuvalet keyfini bile elinden alıyor insanın...
    1 ... gazoz_kapagi
  4. 4.
    (bkz: lambaya puf de) *
    -1 ... mulayim
  5. 5.
    (bkz: tuvalette el sallamak)
    1 ... markasiz
  6. 6.
    Gecen yine siciyorum, ama sensorun uzerimde yarattigi tarifsiz bir gerginlik var. Ulan konsantre olamiyorum. Evdeki gibi degil ne de olsa. Ulan sonra dedim bu is boyle olmaz. Saldim cayira artik. Ve beklenen an geldi isik sondu. Amaaa basimi kaldirmamla isigin yanmasi bir oldu. Hatta o kadar hassas ki ilerleyen sonmelerde sol kasimi kaldirdigimda bile sesnor algiladi lan. Oglum bir rahatim bir rahatim anlatamam. Tuvaletten ciktiktan sonra gittim tartildim 4 kilo vermisim.
    Hadi saklamayayim neresi oldugunu. Ozsut abi. Gidin evinizden bile rahat sicarsiniz. Benden soylemesi.
    ... cortingen strayze