bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    amiyane tabirle türkçe'nin "amına koyan" bunu yaparken de şiirsel bir bütünlük yakaladıklarını, anlam derinliği kattıklarını ve en önemlisi öyle olmadığı halde orjinal olduklarını sanan göya müzisyenlerin müzik diye gençleri ve birtakım geri zekalı orta yaşlı insanı ketenpereye getirdiği müzik tarzlarıdır.
    -1 ... yeni pijama kokusu
  2. .
    raptir.

    şimdi kimse çıkıp yok efendim rap'e bok atmayın falan demesin.
    ben de bir rap dinleyicisiyim, ama ne yazık ki kendini rapçi sanan ve hem müzik kavramını hem de türkçe'yi katlederek rapin seviyesini düşüren bir çok kişi var, kimse bunu inkar edemez.

    ve ne yazık ki; insanlar rapi bu kişilerin aracılığı ile tanıdığı için rap hep "saçma", "türkçe'yi katleden", "amerikan özentisi" gibi kelimelerle anılıyor.
    3 -2 ... kinix
  3. .
    (bkz: fatih abb) nin yazdığı.
    ismail yk'nın söylediği tüm müzik tarzları.
    1 ... susarsam konusmam
  4. .
    (bkz: ajdarın söylediği şarkılar)
    1 -1 ... yendik mi lan
  5. .
    alternatif olarak;

    türkçeyi katleden besteler, sözler ya da sanatçılar daha uygun düşebilirdi. "türkçeyi katleden müzik (!) tarzları" biraz alakasız olmuş sanki.
    1 ... iceri terligi
  6. .
    ismail yk ve türevleri
    -1 ... aagresifbayan
  7. .
    ismichael yk fatih abb mustafa güngece gibi türevlerdir.
    1 ... demondef
  8. .
    doğudan gelenlerin yaptığı arabeskimsi müziktir. buna tüm arabeskçileri dahil etmiyorum. hani dilleri türkçeye dönmeyenler vardır. ferhat güzel ve türevleri mesela. yunus bülbül de olabilir.

    edit:cankan'ı nasıl unuttum.
    1 ... slash
  9. .
    " hesap mı vercez bundan sonra " şeklinde bozuk türkçe konuşanların söylediği şarkıların içinde bulunduğu müzik tarzıdır.
    ... burke
  10. .
    hiç bir müzik tarzı tek başına katletmez. bağnaz yapılan her müzik türü, katledebilir.
    ayrıca müzikteki bağnazlık sadece türkçeyi değil kültürüde katledebilir.
    müzik nüklüer bomba kadar güçlü bir şeydir.
    bağnaz ve cahil insanların eline geçmemesi lazımdır.

    Ayrıca gelişme evresinde ki müzikler ilk başta kulağa garip gelselerde hiç bir şeyi katledemezler.
    çünkü hitap ettiği kesim azdır. zaten o kesimde değişimin farkında olan kesimdir.
    eğer bu müzik türü bağnazlıkla gelişiyorsa hitap ettiği kesimide genişletirken bağnazlaştırır.
    ülkemiz sanat konusunda çok ileri bir kültüre sahip olamadığı için bu genişleme çok büyük miktardadır.
    sanatsal değeri nerdeyse hiç bulunmayan şarkıları dinlerler ve o şarkıcıyı yüceltirler.
    o kişi de iyi bir şey yaptığınız zannederek işinin cılkını daha fazla çıkartır.
    hidrojen bombasının patlaması gibi tepkime bitene kadar tüm maddeyi harcayana kadar yayılmaya devam eder.
    nihayetinde görüldüğü üzere bu bağnaz müziği yapan insanları görüp şarkılarına denk gelip tanımamız ve haklarında bu denli bilgiye sahip olmamızın asıl sebebi budur.
    müzik kötü insanların eline geçmemesi gereken bir şeydir.

    bir ülke şehirleri ile diplomasisi ile tarihi ile ekonomisi ile bir yere kadar tanınabilir. ve bunların çoğu ülke sınırları içinde görülebilecek şeylerdir.
    ama sanat tüm kitleye ulaşana kadar yayıldığı için en iyi yollardan biridir.
    kültür bakanlığı bu konuda bir çok yanlış iş yapmaktadır.
    çıkartılan yasalar her ne kadar doğru olsada bağnaz sanatında işine gelir.
    şarkı sözlerinde yapısallık aramak yerine küfür armakla bu iş olmaz elbet.
    özellikle sanatsallık ya da mantık demiyorum yapısallık çok farklı bir şeydir.

    bir örnek vererek tanımlayabileceğimi düşünüyorum.
    barış manço'nun şarkısında geçen
    "Lambaya püf de, oh deme püf de, perdeyi ört kiz, cekmede ört kiz" söz yapısal iken.
    ismail yk gibi, mükemmel bir müzik ailesinden gelen ve şüphesiz türkiye'nin ses kalitesi olarak en iyi işlerini çıkartan bir kişinin yazdığı "üf üf üflesene hmmm bu çok güzel işte hadi hadi..." bu söz yapısal değildir.
    yapısallık çok önemli bir husustur bu konuda.
    işin içinde bunca para akan bir sektörün kolay kolay kırılması mümkün değil.
    ancak dünyanın birbirine bu denli yaklaşması ile gördüğüm bir takım tepkiler bu sektörün artık tıkandığının en büyük göstergesi. milyarlar yatırılan albümlerin masraflarını karşılamaması,
    iyi müzikle bağnaz müziği aynı kulvara atmaktadır. bu yüzden korsan müzik mevzusunun önemi büyük olmaktadır.
    lakin iyi müzik dinleyen insan sanatçısına duyduğu saygıdan dolayı para verip albümü alır.
    ancak bağnaz müzisyenin bağnaz dinleyicisi bunu farketmediğinden tercih etmeyecektir.
    korsan müzik sektörünün bu faydası kaçınılmazdır. iki büyük farkın birbirinden ayrılmasını sağlamaktadır.
    zamanın getirisi ise işini bilen bilgili ve dikkatli insanların müzik sektöründe ki artışları olacaktır.
    böylecede ne türkçe katledilir ne kültür.
    -1 ... mevtai