1. 1.
    (bkz: chp mantığı)

    (bkz: chp zihniyeti)
    4 -2 ... acz ve fakr
  2. 2.
    "kuran okurken bayanlar baş örtüsü takıyor"

    bu gerçeği bilmeyenlerin eleştirdiği hadise.

    ayrıca defalarca uyarmamıza rağmen bazı sözlük yazarlarının hala formatı öğrenemediğini de gösteren """başlık""""...

    oğlum aç bi gelişmeleri oku.

    aç oku lan ölmezsin.

    tüm gün tayyibin resmine bakıp tatmin olacağına şu içine sçtığın ortamın bi kurallarını öğren.

    sonra gel kafanın basmadığı konular hakkında b.k at.
    2 -2 ... rakimalboga
  3. 3.
    kuranda geçen "kapanma emrini" görmezlikten gelmektir.okutturacaksın ama uygulatmayacaksın. çelişkiye bak.

    gözleri var ama görmüyorlar. kulakları var ama duymuyorlar.

    laf biter chp zihniyetinin yamukluğu bitmez.
    3 ... cakalyesun
  4. 4.
    şuursuzluk sıkıntısında ki bir takım çevrelerin saçma sapan dünya görüşlerine uygun olarak saçma sapan hareket etmeleri.
    ha bunu savunmaya çalışanların ki şuursuzluktan öte bir durum.. da girmeyelim şimdi. format falan.

    unutmadan;

    (bkz: lafı saptırmak)
    (bkz: lafı zükmek)
    2 ... zivallione
  5. 5.
    iki yüzlü partininin yaptıgı seydir. birde bunlar kurandan ayetlerle kendini savunduklarını sanırlar. sorun kuranda türbanın olup olmaması degil sorun türbanın yasak olması. anladınız mı kıt beyinli kardeşlerim. kuranda yazmıyor diye yasak olması mantıklı mı? hani türkiye cumhuriyetti, hani kuranla yonetilmiyordu? neden ayetlere bakıyorsunuz. kaldırın yasagı.... demek geliyor.

    ne garip dimi martılar falan. ekmegede zam gelmiş amk. kuranda yazmıyor oysaki...
    2 -1 ... damdaki deli
  6. 6.
    olaya "oylar elden gidiyor ahoy ahoy!!" gözüyle bakılmadığında bu derece kızanların hak vereceği proje.
    yani ben de ilk duyduğumda "ne gerek var lan?" dedim, hatta kızdım içten içe "lan oy için yapmayacağınız şey yok" dedim, akabinde yuvacık barajı geldi aklıma sustum falan.

    ama bir düşünün ki dinini gerçekten hakkıyla öğrenmiş bir nesil; dininin emrettiği saygı, sevgi, hoşgörüyü kuşanmış çocuklar...

    ister fen olsun ister din olsun bir konu hakkında hakkıyla bilgili insan yararlı insandır.

    insanlar ve özellikle geleceğimiz deyip de haklarında dershaneye yazdırmak dışında birşey yapmadığımız gençlerimizin din konusunda bilgili olması dini sömürenlerin önünü kapamaz mı?

    kapatır.

    böylece "din elden gidiyor", "gavur oluyoruz" gibi safsataların önüne geçilmez mi?

    geçilir.

    peki karşı çıkan neden karşı çıkıyor?

    çünkü bilgili bir nesil istemiyor.

    cahil olsunlar ki kandırmasın kolay olsun...
    1 -1 ... rakimalboga
  7. 7.
    komedidir. dünyada böyle saçma bir siyasi komedi görülmemiştir. atatürk mezarından çıksa chp ye ait bu düşünceyi destekleyen herkesi kendi elleriyle istiklal mahkemelerine yollardı. bir de türban ama o baş örtüsü değil filan diyen yazarlar çıkmıştır, onlara tek söylenecek soru insanların baş örtüsüyle okula girip giremediğidir.
    -1 ... darkranger
  8. 8.
    (bkz: türban)
    (bkz: cins isim) *
    ... lionheart
  9. 9.
    '2bu ne perhiz bu ne lahana turşusu'' lafını aklıma getiren olay..
    ... player
  10. 10.
    (bkz: her eve bir kuran kursu)
    (bkz: chp seçim çalışmaları)
    (bkz: sandığa gidemeden patlayan türban açılımı)
    1 ... aagresifbayan