1. 19.
    Zaten Reklamlar tüketiciyi tahrik etmeyi amaçlamıyor mu?
    ... judas
  2. 18.
    hassiktirin be gitsin de şu reklamlar kurtulak amk. youtubede görmekten bunaldım amk hep aynı saçma reklamları.
    ... sgt gary roach sanderson
  3. 17.
    Ben de sandım bikini afişi falan e sokakta bunlardan açık insanlar var o zaman yakında bunlar sokağa çıkmasın da der bunlar.
    ... tatardoktor
  4. 16.
    Valla üç posta attım.

    Trendyola teşekkürler.

    Aciz insandır.
    ... freepussyfucker2
  5. 15.
    bütün dinciler sapıktır. aksi iddia dahi edilemez.
    4 ... hastavilla
  6. 14.
    Hani bazen derler ya insanın içi yüzüne yansır diye heh işte bu adam bunun kanıtıdır tam bir mal bazlama herif.
    3 ... hellenicperson
  7. 13.
    Ben de tahrik oluyorum reklamdan. Kadından değil elbet. Adiler hep baktığım şeylerin reklamlarını çıkarıyorlar karşıma.

    Trendyol reklamı: bizi alsanaa!
    Darked: yoo almam sizi çantalar çünkü siz bütçeme zararlısınız ve zehirlisiniz ve zararlısınız.
    trendyol reklamı: ama çok güzeliz.
    Darked: o zaman alırım. P
    12 -9 ... darked
  8. 12.
    Tipinden anlaşıldığı üzere arkadaş daha dünkü bok.

    Muhtemelen küçük pipisinin işemek dışında bir vazifesi daha olduğunu keşfetmiş ama Ramazan ayına denk geldiği için beyaz masadan yardım istemiş. Zaten duyar kastıktan sonra da ışık hızında google>mobil porno>zenci kategorisinde almıştır soluğu.

    Len Yavrum senin çözüm merkezin beyaz masa değil, mektep.
    1 ... ortamlarin suratsizi
  9. 11.
    Bu mantık bakış açısı içinde olanlara "AMK sığırları" diye söze başlamak gerekir de...
    Malûmunuz; mübarek Ramazan ayı olup, dilinizi ısırmak, böyle konuşmamak gerek.

    Trendyol resimlerinde tahrik olacak ne var?
    Sıradan bir giyim reklamı.

    Bu vb canlılara hayvan demeye bile dilimiz varmaz ki; hayvanların da dişiyi seçme lüksü vardır.
    Bu canlıların bir beğeni kültürü oluşmadığı için her dişi onlar için cinsel bir uyarı nedeni.

    Bu zihniyete sahip insanlar için aile akraba bile...
    Neyse, yutkunmak susmak gereken durum.
    2 -1 ... thebiggraywolf
  10. 10.
    (bkz: dincilerin aklının hep o işte olması) diyince de auuv oluyor.
    4 -2 ... caranthir