1. 1.
    Şüphesiz ki torunlara anlatılabilecek şahane bir anı bırakmaktır.
    evet arkadaşlar, ismi lazım olmayan fantastik bir dizinin ilk sezonunu indirirken birden kendimi bu salak yarışın içerisinde buldum. aslında yeni zelandalı torrent partnerimden "yarışalım" diye herhangi bir manyel de gelmemişti. ben durduk yere kendimi bu mini zevzek yarışın içine soktum. ayrıca bu başarıyı da adli kullanım kotası engeline rağmen elde ettim.
    bakınız efendim, ilk görselimizde ne var.
    ben kendimi yarışa soktuğum anda indirme yüzdem 22,2 ve yeni zelandalı dostumuzun yüzde 40
    torrent indirirken yeni zelandalı yı yenmek
    ikinci görselde ise indirme yüzdem 23,8 ve yeni zelandalı dostumuzun yüzde 40,6. siz şimdi " ulan ibne, gönderme hızını sınırlamışsındır sen şimdi " dememeniz için de ayarlardan gönderme hızımın sınırsız olduğuna dair veriyi de koydum.
    torrent indirirken yeni zelandalı yı yenmek
    yani bu demek oluyor ki aynı sürede ben yüzde 1,8 indirmişken (23,8-22), yeni zelandalı ibiş yüzde 0,6 indirmiş. ( 40,6-40)
    işte adamı böyle yenerler. kimse bana türkiye'de internet hızı yavaş diye gelmesin. adamı kotalı halimle bile hoplattım.
    nasıl koydu türkler kocamaaaan, kocamaaan, kocamaaan.
    şimdi derdimi düdükleyebilirsiniz. fazla vurmayın. evet.
    11 -2 ... totonok folmondoko boton gomo
  2. 2.
    türkler'in en büyük leecher oldugunu kanıtlamak için veri yetersiz.
    yani sadece birbirinizden indirmiyorsunuz dosyayı.
    belki diger paylasıcılar mesafe olarak türkiye'ye yeni zelanda'dan daha yakın.
    bütün eşleri görmemiz lazım.
    3 ... sb has left the building
  3. 3.
    Afedersiniz yeni zelanda kim amk. Norveci de yensene totonok bey yiyorsa.
    1 ... baba kreyzi
  4. 4.
    al sana tüm leecherlar, seedarlar.
    başka türk yok, tek başıma savaşıyorum veeee öne geçiyorum. dış kulvardan koptum da geldim. 55,2 ben, 54,8 o.
    torrent indirirken yeni zelandalı yı yenmek
    lay lay lay lay lay lay lay lay layyy, ooo türkiyeeeee.
    8 ... totonok folmondoko boton gomo
  5. 5.
    torrent indirirken yeni zelandalı yı yenmek
    3 ... sb has left the building