1. 1.
    araç kendilerine has olarak durağa getirilmiş düşüncesindedirler bir kaç grupta incelene bilir.

    spordan çıkıp evine gidecek bir bayana rasltladım parkormanın orada. bindi otobüse tıklım tıkış tarabya üstüne gidiyor otobüs. belirteyim orada oturmuyorum misafirlik tarzı bişi.

    -aaa neden ilerlemiyorsunuz spordan çıktım zaten yorgunum.
    *kusura bakmayın bayan isterseniz gideceğiniz yere taksi ile götüreyim.

    bütün otobüs koptu zaten kızcağız da bozardı. aynı mahalleye aynı binaya gittik kendisi ile sonra arkadaş olduk falan, filan uzatmayalım.

    bir başka grup ise öğrencilik yıllarında yaşanır efendi. hepimizin başından geçmiştir 10 kişilik grup kapatır ikarus un arkasını bağıra bağıra bir şeyler anlatır. sabahın körü nereden bulunur o enerji? o yıllara sormak lazım.

    -evladım biraz yavaş konuşun rahatsız oluyoruz.
    *valla amca bende oluyorum ama kendimi tutamıyorum muhabbet koyu buyur sende gel.

    şimdilerde bende o öğrenci gruplarına sinir oluyorum hak veriyorum o amcalara. *
    1 -1 ... kuntayi kinteleyen adam