1. 1.
    Biraz daha sakin izlemeye davet ediyorum videoyu. Ortada tolga nın yumruk attığı falan yok. Bir hışımla geliyor ama arkada gokhan gonul tolgayı çekiştiriyor tolga elin kaldırmakla yetiniyor. Pembe, fuşya orda bişey uzuyor ama o da denk gelmiyor. Pembe, fuşyanın incelenmesi gerek.

    Peşin edit: tolga iktidarsız bir erkek gibiydi dün kesinlikle yaptıklarını ve taraftarlarla olan diyaloglarını küfür etseler de doğru bulmuyorum.
    2 -12 ... rockonbaby
  2. 2.
    videoyu götüyle izleyenlerin atılmadığını iddia ettiği yumruktur.
    3 -4 ... bim kamyoncusu
  3. 3.
    nerde amınakodumun tek haneli tinerci müptezelleri?
    burda o adam şimdi bu zerzevatın anasına mı sövmüş? holigan taraftar mı olmuş?
    fenerbahçe'nin altında her zaman ezilmeye mecbursunuz. dün de korkak karılar gibi sahadan çekildiniz.
    bunları tarih yazar.
    2 -3 ... meinherzbrennt
  4. 4.
    sonra küfür yedim diye ağlıyor.
    2 -1 ... true
  5. 5.
    tolga zengin yumruk atmamış,
    güvenlik görevlisi tolganın yumruğuna yanak atmış.
    -1 ... mukukulu
  6. 6.
    O nası yumruk atma aq. Göremediğimiz yumruk.
    2 -1 ... mahmut sezar
  7. 7.
    tolga zengin profesyonel bir oyuncu olsa küfürlere kulaklarını tıkardı. ve kavga falan çıkmazdı. daha geçen gün peter crouch'a karını düşünerek 31 çekiyorum dediler adam bir şey demedi. kimseye laf yetiştiremezsin milyonlarca taraftar var. bir oyuncu yüzünden maç tatil edildi...
    2 ... ragnar lodbrok
  8. 8.
    beşiktaşlı arkadaşlar iki yüzlülük yapıyor mağduru oynuyorlar açık ve net fenerbahçe taraftarını size karşı öfke ve kinle dolduranda gene kendinizdiniz bizim takımımıza vodafone arenada yapmadığınızı bırakmadınız 3 deplasman maçında sahaya taraftar girdi kapı kolları çakı rakı şişeleri atıldı bunları yapıp yapıp fenerbahçe taraftarını karşınıza aldınız buda yetmedi yedek kulübenizden bir oyuncu fırlayıp tribüne gitmeye kalkıyor girince napacak? 55 bin adamı tek başına mı dövecek? oyunda olmayan 2 futbolcu nasıl olurda bir maçı tatil ettirebiliyor ağır şekilde tahrik ettiniz çünki haklı bir kırmızı kartla eksik kaldınız bu yüzden kaosa süreklediniz maçı

    ama kusura bakmayın türkiye cumhuriyetinde hiç bir kurum ve kuruluşta fenerbahçeyi hükmen mağlup sayacak "taşşşak" yok o maç oynanacak ve yenileceksiniz.
    1 -2 ... sex and lahmacun
  9. 9.
    Dün beşiktaş a yapılanlardan sonra anasını sikse yeridir.

    Ağlamayın lan amk ezikleri. Kaosa kaosla karşılık verince maduru oynuryorsunuz hemen.

    Ben o tolga ile oğuzhan a kızıyorum o arbedede kendilerini yere atıp ambulansla çıkamadılar oradan.

    Josef gibi kendini atamazlardı ama denedelerde iyidi.
    1 -3 ... frekans
  10. 10.
    Ortamlarda ölmüş anneme küfür etti dersin, kim bilecek amk.

    Bu da işin bug’ını buldu ha. Ne yapsa ne etse kendini zeytinyağı gibi üste çıkarıyor.

    Trabzonlu maniplasyoncunun kendini parçalayan komutanıdır. Ne hikmettir ikisi de trabzonlu.

    Hayret?
    1 ... galatasaray1905