1. 1.
    içimizdeki gereksiz insanları ayırt etmek için gayet iyi bir uygulama. Tek yaradığı şey bu.
    9 -1 ... siyahmelodi
  2. 2.
    kısa yoldan ünlü olmak isteyenler kullanıyor. bir bakayım dedim neler oluyor diye, kürdistan hayaliyle yanıp tutuşan yavşaklarla dolmuş. hepsine küfür edip çıktım.
    4 ... ouroboros i
  3. 3.
    Cevabını bilim adamlarının bile bilmediği soru.
    1 ... hayvangibiyim
  4. 4.
    orasını burasını açan kızlar kesiyon.
    ... lan senin de nickinin de amk
  5. 5.
    kendini rezil etmeye yarıyor.
    ... this
  6. 6.
    Millet eğleniyor siz de eğlenin amk sanki sscb politbüro üyesisiniz başıma durmuş burda duyar kasıyonuz. .
    -2 ... vigilante8
  7. 7.
    doğal seçilimi sağlayan bir uygulama. Birkaç ay sonra tüm üyeleri bir yere toplayıp imha edecekler, yeterli üye sayısına ulaşmayı bekliyorlar sadece.
    ... cptmacmillan
  8. 8.
    Sıkıntı orada zaten bi amacı yok.

    Anladığım kadarıyla akli dengesizler burada toplanıyor, he birde abazan tayfa.
    ... 1garipkuzeyli
  9. 9.
    .Cringe olmaya
    ... saddest
  10. 10.
    Ne kadar gerizekalı tsk ve egm personeli var ayırt etmemize yardımcı oluyor sivil vatandaşları saymıyorum bile.
    -1 ... blindur mergen