bugün

2010 yılında gösterime girmesi beklenen son tolkien uyarlaması. yönetmen konusunda henüz karara varılamamış gibi.
http://www.imdb.com/title/tt0903624
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=21871
guillermo del toro gibi bir yönetmene teslim edilmesiyle the lord of the rings hayranlarının çoğunun ağzını sulandırmaya başlayan, merak kaynağı film.
2011 den önce gösterime girmesi imkansız olan film. çekimlerine gelecek yıl bu zamanlar başlanacak proje. hobbitlerin hikayesi, mordorun ve güç yüzüklerinin yapılışı gibi konularla yine gösterime girene kadar meraktan öldürecek film.
yönetmenliğini Peter Jacksonın yapacağı filmdir. 2011'de 1.si, 12'de 2.sinin gösterime girmesi planlanıyormuş hadi bakalım! planlasınlar bakalım, kim öle kim kala belli değil, adamlar 2011'e film yetiştirmeye çalışıyorlar. *
yönetmenliğini guillermo del toro'nun yapacağı, j.r.r. tolkien uyarlaması.. ilki 2011, ikincisi ise 2012 için düşünülen filmde şimdilik garanti isimler; Hugo Weaving*, Ian McKellen*, Andy Serkis*.

g. del toro'nun, ilk olarak peter jackson'ın beyazperdeye taşıdığı orta dünya'dan çok daha farklı bir dünya yaratacağı aşikar. hayırlısı diyelim..
ingiliz yazar John Ronald Reuel Tolkien'e ait, anglo sakson rünik yazılarının bolca kullanıldığı fantastik roman.

http://blog.redbox.com/.a...8330115711c6ef2970b-800wi
http://www.hobbitfilmi.com
film seti feci şekilde teletabilerin vadisini çağrıştıran, tolkien hayranlarının dört gözle bekledikleri, aynı isimli tolkien kitabından uyarlanmış film...
J.R.R. Tolkien'in Hobbit isimli romanından beyazperdeye aktarılacak olan serinin ilk filmidir. Projenin yapımcılığını ve senaryosunu Peter Jackson üstlenmiştir. MGM stüdyolarının iflasın eşiğine gelmesi nedeniyle filmin çekimlerinin sürekli ertelenmesi yönetmen Guillermo del Toro'nun projeden kendi istegiyle ayrılmasına sebep olmuştur. Ocak 2011'de filmin çekimlerinin başlaması bekleniyor.
yönetmenliği değişmemek üzere belli olmuş ve peter jackson getirilmiştir. iki filmden oluşacak. şubat 2011 de çekilmeye başlanacak.
bazı öküzler var bu film hakkında atıp tutan. yüzüklerin efendisi filmlerinden yola çıkarak peter jackson merkezli aptal açıklamalar yapıyorlar*. neymiş efendim peter jackson kitaba sadık kalmıyormuş bu yüzden siktirsin gitsinmiş. lan tamam ben de isterdim ki senaryo bire bir kitapla örtüşsün her şey paralel gitsin. ama adam böyle bir değişiklik veya hata yaptı diye sen böyle mükemmel bir üçleme için nasıl hiç çekilmeseydi diyebiliyorsun? ama bir yandan da biliyorum ki defalarca izledin filmi ipne ve sırf artistlik olsun diye yaptın o andaval yorumları. hobbit filminin çekilmesinin gündemde olduğu şu günlerde aynı güruh yine hortladı maalesef ama bu sefer öküzlükte kendilerini aşıyorlar, bu kadarını ben bile beklemiyordum. neymiş efendim peter jackson geldi ya yine sıçacakmış (!) senaryoyu baştan aşağı değiştirecekmiş. ulan önce filmi gör ondan sonra eleştirirsin ayı! hıncal uluç bile bu denli acımasızca eleştirmiyor kimseyi. bir de çekilmesinden rahatsızlık duymalarını öyle romantik anlatıyorlar ki. bırakın orta dünya benim hayalimdeki gibi olsun, smaug'un sesi, mirkwood'un çiçeğini böceği benim hayal ettiğim gibi kalsın falan diyorlar. siktir git izleme o zaman mal. sanki izlemese smaug gelecek, ejderi gösterecek elit abimize. yüzüklerin efendisi'ni, hobbit'i filmini izlemeden önce okuduğunu belirtme çabası olmuyor bu yorumlarda bir de*. eserleri sahiplenmeler falan. ulan sizin gösterdiğiniz hassasiyetin onda birini christopher tolkien göstermiyor sana ne oluyor? sanki sen yazdın da tolkien senden çaldı bunları. bakın gece gece ağzımı acayip bozdunuz. adam olun adam gibi eleştiri yapın. eğer her şey hayalindeki gibi kalsın istiyorsan da gitmezsin izlemezsin olur biter. bu arada tekrar söyleyeyim o yorumları yapınca elit falan olmuyorsun mal herif. mal oluyorsun sadece. mal.
cate blanchett ve orlando bloomun lord of the rings serisindeki rolleriyle geri döneceği film.
çılgıncasına beklenen filmdir. çıkış tarihi belli olsun, tüm yüzüklerin efendisi serisini tekrarlayıp sonra da sinemada izleyeceğim filmdir ayrıca.
sonra bir ay filan rüyamda orclarla savaştığımı görürüm artık.
tam adı; the hobbit or there and back again, olan muhteşem ötesi bir tolkien kitabı. ortaokuldayken okuduğum ve meşekalkan thorin'in ölümüne fazlasıyla üzülmeme sebebiyet veren başucu kitabımdır.
j.r.r tolkien kitabıdır. the lord of the rings serisinin yan kitabı bir şeydir, hobitlerle ilgili daha çok bilgi içerir.
cate blanchett orlanda bloom dan sonra elijah wood da yüzüklerin efendisindeki bay frodo rolüyle geri dönmüş. aslında en yeni olan, ian mckellen ve andy serkisde gelmişler. gandalf ve gollum'a da hoşgeldiniz diyorum. hacı diğerlerini anlarım da, bay frodo lafı kitabın bir satırında dahi geçmiyor arkadaş. bu işin kötü tarafı. çünkü kitaba sadık kalınmamış olacak. öte yandan frodo baggins li gandalf lı galadriel li bir lotr esintileri hissedince çok fena oluyorum. gelse d gitsek gelse d gitsek gelse d gitsek...

yannız şunu söyliyeyim, lead characterlerden; bilbo baggins'i ian holm yerine martin freeman getirilmiş, daha genç görünsün diye, doğru ama gönüllerdeki bilbo baggins bu adam değildir. biline. ayrıca hala ofişıl bi açıklama yok ama, aragorn karakterini viggo mortensen ; elrond karakterini de hugo weaving canlandırmazsa olay çıkartırım. bu da biline. ofişıl demesi negzel lan. ofişıl. *
çekimlerinin başlanma tarihinin duyurulması gelecek için güzel haber olan film.
gandalf ı istemi betil(namı diğer laz ziya) seslendirmezse birşeylerin eksik kalacağı film olacaktır.
jrr tolkein'i sevme sebebidir.ama orlando oynamazsa gitmem .*
bana duygusal anlar yaşatan video. harbi ilk filmden 12 yıl geçmiş.

[null ]http://www.facebook.com/video/video.php?v=1672631177531&oid=177608102258699&comments
bir aksilik olmazsa 2012 izleyebileceğiz ama öyle bir lanetli film ki her an başına yeni aksilikler gelebilir.
bir orta dünya hayranı olarak dört gözle bekliyorum. evrenin bana göre en iyi 3. kitabıdır. peter jackson bu sefer nasıl bir iş çıkarır bilmem. lakin, bence kült bir sinema eseri ortaya çıkacak.
(bkz: in a hole in the ground there lived a hobbit)
Yönetmeni Peter Jackson 'un mide ülserine yakalanmasından dolayı gösterime giriş tarihi 2013 sarkması düşünülen biz nerd lerin merakla beklediği film.
adeta "evren bu filmin çekilmesini istemiyor" dediten film. yılladır çıkacak olan film ayrıca meraktan çatlatan filmdir.
heyecanla gösterime girmesi beklenen film.hem ıan mckellen hem onu seslendiren istemi betil bu dünyadan göçmeden (allah korusun) izleyelim filmi.
güncel Önemli Başlıklar