1. 1.
    kanıtlı belgeli su götürmez gerçek.
    biz biliyorduk zaten, sayın cumhurbaşkanımız da itiraf etmiş.

    izleyelim inşaallah;
    https://streamable.com/sm82o

    evet, asrın liderimiz dedikten sonra artık hiç şüphe kalmadı bu konuda.

    şimdi sevgili akp seçmeni, terör örgütlerinin destek verdiği cumhur ittifakına mı, yoksa millet ittifakına mı oy vereceksiniz, tarafınızı seçin...
    birinci derecede, en kafadaki isimden itiraf.
    zaten binali bey'de kürdistan demişti, pekeke demişti, artık şüphe kalmadı.

    ya işte böyle.
    sen kendi halkına, kendi milletine terörist dersen, hakaret edersen, allah elini ayağını birbirine dolaştırır böyle.

    oh canıma değsin...

    edit: bu arada seçmen kitlesi bunu da hunharca alkışladı.
    33 -10 ... tengir budun
  2. 2.
    Muhtemelen erdoğan yanlış kelime kullanmış chpli comarlara yine malzeme çıkmış olmuş. Halbuki pkkli militanlarinizin açıklamalarında " tayyip foşik imamoğlu ' na oy verin" diyorlar. Bunu da paylaşsanıza. Ehehe. Yemiyor mu?
    5 -21 ... uzak diyarlarda evli barkli
  3. 3.
    Allah söyletiyor artık, bu kaçıncı. Ama önündeki güruh... Allah muhafaza.

    Kendi cephelerini yuhluyorlar. Diyoruz ya, bunlarda beyin falan yok. Bu nasıl bir bağnazlıktır?

    Yazık. Ve bu kara, bu cehaletin dipsiz kuyusunda bulunan beyinsiz kitle ülkenin geleceğini belirliyor.
    8 -2 ... invader23
  4. 4.
    rte korkutan itiraflar...

    allah işte böyle zorla söyletir gerçekleri.*
    4 -1 ... murthy
  5. 5.
    Gurban olduğum ben terör demedim tövbe dedim.
    6 ... deli tugrul
  6. 6.
    Reis o kadar kilitlenmiş ki kendisinin cumhur ittifakı olduğunu bile unutmuş. işin garibi millet halen daha oleyy diye bağırıyor. Yahu adamı dinleyin bir yav. Ne diyor diye bir bakın, "reis yanlış söyledin" diye uyarın en azından. Millet öyle alışmış ki ne deseler "oleyy" diyorlar. Vallahi pes!
    4 ... sairceketli
  7. 7.
    chp nin başındaki genel müdürün yaptığı gaflar dünyayı 3 kere turluyor. açın götünüze gülün gevşekler.
    kendisi de bir insan evladı,
    evet çalışmaları insan üstü,
    alıştınız tabi makine gibi her şart ve koşulda kusursuz hitabetine garip geldi,
    haklısınız ama;
    bu adamın da bir canı var da.

    gayet normal reisim, bu gevşeklerin işi gücü dalga dümen.
    senin sikin saolsun reis.
    biz nediğini, ne demek istediğini çook iyi anlıyoruz.
    tasa yok elhamdulillah.
    4 -10 ... gogocu
  8. 8.
    Söyleyenin vahim durumundan çok, dinleyenlerin alkışlayıp daha vahim duruma düşmesidir.

    Bunlara şakşakçı diyoruz, çünkü liderlerinin ne dediği önemli değil.
    3 -1 ... eski yesil kulluk
  9. 9.
    Adamın gol diyor.
    6 ... josefbell
  10. 10.
    Hdp oylarına mı göz kırpıyor lan yoksa.*
    Bwaahahahah
    ... yok herif