1. 1.
    aksini iddia eden fetöcüdür.
    -13 ... nicke lan jello
  2. 2.
    anti-fetöcü ?
    1 ... the sia
  3. 3.
    Tek olmasa da bok yollarından biri de gomünikizmdir.
    4 -1 ... erbolatbatur
  4. 4.
    insanların çaresiz olması saçma ama nedense gomik.
    2 -1 ... hurmaresal
  5. 5.
    (bkz: engelle)
    ... arxangelou
  6. 6.
    (bkz: senin yolun yol değil)
    ... dalay lama
  7. 7.
    arap bi dur zaten ortalık karışık.
    -1 ... hakusbenk
  8. 8.
    duyduğum en saçma şey.
    1 -1 ... narcissistic
  9. 9.
    Söylemi bile kendini çürütür. Tek kelimesi çok eğreti duruyor. Matematikte bile farklı çözüm yolları var. Tek yol da neymiş.
    1 -1 ... nothingmust
  10. 10.
    Herkes türk olacaksa neden olmasın

    Nasyonal kolektif yaşam teoride mükemmel değilmi ama.
    -2 ... betonayakkabi