bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    Kullanmaya meyilli olan kişileri korkutur.

    (bkz: sıkıysa başla)
    1 ... c4imhaedenadam
  2. 2.
    mahalle bakkallarını zora sokacak durumdur, abi camel dedim ya baksana altına gibi tartışmalar doğacaktır, gelmesin bize.
    1 ... pembemontlukupa
  3. 3.
    hava atmak için sigara içmeyi tercih edenleri elekten geçirecek olan uygulamadır.
    2 ... yeksin
  4. 4.
    ben camel içiyorum fakirler dercesine sigarayı masaya gömen tipleri üzecek uygulama. *
    3 ... kosmayan adam
  5. 5.
    Müthiş bir fikir. Destekliyorım.
    12 -10 ... silinen hesap 014384
  6. 6.
    Ne dedi şimdi bu.

    Lan bunlar tayyip yasakladı diye götüne bile sigara sokacak sanırım. Manyak mısınız.

    Umuma açık kullanım alanlarında bahçede bile içmeyin arkadaşım tek bir dumanını bile solumak istemiyorum ben.

    Sigara sağlığa çok ciddi zararlıdır. 2016nın dünyasında artık insan hayatı daha değerlidir.

    Yasadışı madde gibi tezgah altından ancak satılabilmeli. Marka paket özendirici her türlü detay sıfırlanmalı mümkünse kese kağıdında falan satılmalıdır.

    içmeyin arkadaşlar. Lütfen şu pisliği içmeyin.

    Yasaklar da genişliyormuş. Oh inşallah.
    21 -16 ... silinen hesap 014384
  7. 7.
    eskiden ciciboxlar vardı.
    1 ... reggie
  8. 8.
    Bir de paketlet küçülsün tek tek satılsın. 20 tane mi var tek pakette. 5 ya da 10 olsun.

    Zamlansın.
    12 -12 ... silinen hesap 014384
  9. 9.
    Tamam kapalı alanlarda sigara içilmesin eyvallah da park, bahçe, plaj vs. neden?
    ... heartache
  10. 10.
    Tütün sardığımdan ötürü beni etkilemeyecek hadise.
    2 ... kamen