1. 1.
    Change.org da baslatilan ve 550.000 kisinin imzaladığı kampanya.
    Tecavüz gibi insan dışı bir eylemi yapanların en agirnsekilde cezalandirilmasini ben de istiyorum.
    Ancak
    Böyle bir yasanın çıkması istismara çok açıktır.

    Mesela ben kadinsam ve ölmesini istedigim biri varsa tecavüzle suçlarım. Veya yatağa isteyerek atar ondan sonra kendimi saldırıya uğramış gibi yaralar ardindan tecavüz etti diye şikayet ederim. Sevisirkenki sperm ve doku örnekleri de tecavuz icin yeterli bir kanittir.
    Toplumda zaten düşünmez bile. Tertemiz cinayet.

    Tecavüz için en adil ceza hayvanlara yapılan kısırlaştırmadir. Cerragi operasyonla değil ama, kökünden kazıyarak. Sonucta insan dışı bir eylem dedik. Ha devlet kesenin agzini açarsa suclunun cinsiyetini degistirip genelevde zorunlu kamu hizmeti olarak da calistirabilir.
    28 -17 ... katmir
  2. 2.
    ya sen nasıl bir türsün katmir ispatlanamadıkça suç suç değildir, ve ispatlandığında idam asıl ceza değildir cezaevinde hiç yatmamışlar anlayamaz .
    8 -3 ... buchoalvarez
  3. 2.
    idam etmek bu yaratıkların kurtulması demek. Hadım edilmeleri lâzım.
    3 -1 ... the judas kiss
  4. 3.
    Idam odul lan bunlara.
    9 -1 ... superalgeria
  5. 3.
    idam insanlık suçu falan değildir. bir kere vatana ihanet ya da tecavüz gibi idam cezasını hakedecek suçları işleyenler insan değildir.
    8 -3 ... serdarsl06
  6. 4.
    katmir'e katlılyorum. bir haber okumuştum bir kız bir adamla tek gecelik ilşki yaşıyor sonra aralarında sorun oluyor kız sarhoşken bana tecavüz etti diyor. adam tutuklanıyor kadın yıllar sonra vicdan yapıp gerceği itiraf ediyor.
    7 -1 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  7. 5.
    3 yaşında bebeğe tecavüz eden insan müspettesinin yaşamaya hakkı olmamalı. tüm tecavüz vakalarında idam çok ağır bir ceza olur, çocuk tecavüzcüleri yaşamayı hakketmiyor.
    8 -2 ... keshberfo
  8. 6.
    Potansiyel sapıkların saçma bulduğu durum.. tutturmuşlar bir ya iftiraysa diye ulan dingil öyle kolay mı hemen idam edecekler.. bunun test sonuçları var sperm, tükürük, doku örnekleri, vajinada zorlama vs vs bir sürü test sonuçları var ona göre ceza kesilecektir.. siz beyinsizler bunu anlamaz.
    3 -6 ... pembeseker
  9. 7.
    neden saçmalıkmış amk. gebersin itler.
    6 -3 ... masters of thrones
  10. 8.
    aslında bu tarz kampanyaların asıl sebebi millet olarak çok çabuk kandırılabilen bir yapıda oluşumuz. milletin bu vaziyeti mahkeme salonlarına da sirayet etmiş durumda. benim sistemde en saçma bulduğum şey "iyi hal indirimi". tecavüzden yargılanan bir insan başına takke takıp eline seccade alarak çekeceği cezanın bir kısmından mantıken kurtulamaz. ama bizim ülkemizde kurtuluyor. mesela mahkemeye takım elbiseyle katılana ceza indirimi yapılıyor, haberlerde okuyoruz. ne alakası var halbuki takım elbiseyle, seccadeyle iyi halin? o kadar iyi hale meyyal bir vatandaşsa özgürken olsaydı iyi insan. karşısında bir kurul onu yargılarken, göt korkusunun etkisiyle iyi olan insan iki yüzlünün daniskasıdır. ağırlaştırılmış müebbeti müebbete, müebbeti 20 yıla düşürdük derken adalet elden gitmiş oluyor. bunu hakimler, savcılar da biliyor. bile bile o saçma indirimi yapıyorlar. belki de yapmak zorundalar kendi konumları gereği, sisteme uymak zorundalar. ama sisteme uymak yerine sistemi sorgulamak gerekmiyor mu biraz da? hukuk fakültesi öyle kolay bitirilmiyor ki, oradan mezun olan insanın kuvvetli bir muhakeme kabiliyeti kazanmış olması elzem. bence halk çok daha kötü sonuçlara yol açabilecek olan idam cezasının çığırtkanlığını yapmamalı. bunun yerine hakimler ve savcılar hukuk sistemimizdeki yürümeyen noktaları tartışmaya açmalı.
    6 ... selfcontrol