1. 1.
    Kan donduran hayvana tecavüz vakalarına bir yenisi daha eklendi. Bu kez Mersin’in Tarsus ilçesinde tecavüz vahşeti yaşandı. Yılmaz Göbelek isimli evsiz bir vatandaş Tarsus’ta Gösteri Merkezinin yakınlarında kendisine küçük çadır tarzında ev yapıp yaklaşık 30-35 gündür orada yaşamakta.
    26 Şubat günü Yılmaz Göbelek isimli şahsın bir köpeği yanına çağırarak etrafı gözetlemeye başlamasıyla durumu sezen duyarlı bir vatandaş Yılmaz Göbelek’i takibe almış. Görüntülerden de anlaşıldığı üzere köpeği çadıra götürdüğünü farkeden bir vatandaş olayı kanıtlamak amacıyla hemen kamerayı açıyor ve çadırı basarak tecavüz anını kaydediyor.

    Her ne kadar videoda görünmese de çevredeki insanlar olay anına tanık olduktan sonra tecavüzcü sapığı sopalarla dövüyor. Sonrasında ise Tarsus Merkez Karakolu tarafından teslim alınıyor. Edindiğimiz bilgilere göre vatandaşlar tarafından darp edildiği için ifadesi alınmadan önce hastaneye kaldırılan fakat oradan kaçan Göbelek tekrar eski bölgesinde yakalanıyor. Orada vatandaşlar tarafından tekrar darp edilen sapık bu sefer de ambulansla hastaneye kaldırılıyor. Bir süre sonra polis tarafından ifadesi alınan tecavüzcü maalesef şu anda serbest bırakılmış durumda.

    Link: https://twitter.com/i/web/status/968239306966958080
    5 -1 ... nihilistefan
  2. 2.
    porno diye birsey bilmiyor mu bu insanlar? bu nasil bir cesaret aq? ulan birisi gorur de rezil olurum, hayatim zikilir kaygisi yok mu bu heriflerde? nasil organizma bunlar?

    bir tecavuz olayi.
    4 ... dr harleen quinzel
  3. 3.
    ulan adamlar hiç demiyor mu lan gündemde bu kadar haber var bende kim vurduya gitmiyim diye düşünmüyor hayır avcunu sikmesi daha verimli olur en azından rezil olmaz köpek sikmek nedir amk.
    5 ... soren
  4. 4.
    sözlük bile sadece rezil olma açısından kötülemiş adamı yani rezil olmayacak olsa bir sorun yok ?
    bu ne biçim bir insan ya ne biçim bir yokluk içerisinde. bunun gibiler iflah olmaz.
    4 ... neden olmuyor hala anlamiyorum
  5. 5.
    Ne oluyo lan bu insanlara son günlerde?

    Şebeke sularına afrodizyak falan mı karıştırdılar?
    1 ... hayatkimeguzel
  6. 6.
    Son dönemler insanlar mı haysiyetsizleşti yoksa internet yüzünden biz mi karşılaşır olduk bilmiyorum ama insanların tümüne pislik gözüyle bakma evresine geldim ben.
    7 ... alyssum
  7. 7.
    gorsen acir vicdan yapar yemek parasi verirsin buna.gider et alip kedi kopegi toplayip siker amk.

    nerden bileceksin kopek duzdugunu.

    sinirlendim lan.
    2 ... siyah kirmizi