1. 1.
    üst edit; bazı arkadaşlar eleştirmiş, neden kerbela'yı koymadın falan demişler. ben bu listede müslümanların şu andaki durumda olmasının siyasi sebeplerini ortaya koydum. elbette kerbela dünyanın en trajik olaylarından biridir. hatta belki de en trajik olanıdır ve hepimiz anıyoruz. fakat bugün müslümanların geride kalmasının sebebi bu değildir. biz burada müslümanları geride bırakan, gelişimini engelleyen, içinde yüzbinlerce kitapların ve ilimlerin olduğu kütüphanelerinin dağıtıldığı, veyahut 1300 yıllık harflerinin serpuşlarının değiştirildiği olayları anıyoruz.

    diyeceksiniz ümmet bölündü kerbela olayı ile şii-sünni diye. kerbela esasında peygamberinin ümmetinin düşmanı olan şiilerin değil bizim acımızdır. şiiler sadece bu acıyı kullanarak başkalarına acı çektirirler. ki biz sünniler en güçlüyken bile şii denen sahabe düşmanlarıyla dost değildik ki amk. bizim dünyanın en büyük gücü olmak için, sahabe düşmanlarına, hz. peygamber(sav.)'in hanımlarına iftiralar atan kahpe alevi-şiilerle müttefik olmaya ihtiyacımız yok.

    ---

    1- moğol istilaları, beyt'ül hikmet'in yağmalanması

    2- endülüs islam devleti'nin yıkılması, kütüphane'nin yağmalanması

    pierre curie ''müslüman endülüs’ten bize 30 kitap kaldı, atomu parçalayabildik.''

    3- tek parti türkiye'sinde yapılanlar
    6 -13 ... jeffrey dahmer
  2. 2.
    emevi-osmanlı yeter üçüncüsü fasulyeden tırışka.
    1 -4 ... tuckleberry
  3. 3.
    müslüman olmakla gelmiş zaten başlarına gelebilecek en kötü şey....
    5 -8 ... dinsiz kitapsiz kafir
  4. 4.
    1- deve olayı hz. ali-muaviye kavgası (oluşturduğu kargaşa 40-50 yıl fakat etkisi çok uzun oldu)

    2- moğol istilası( etkisi yaklaşık 1 asır)

    3- rehavet sonucunda maddi ve manevi yozlaşma (yaklaşık 3 asırdır acısını çekiyoruz.)
    6 -1 ... neferi ceysu muhammed
  5. 5.
    Türklerin müslüman olması arapların oyuyla birinci sırada beyler.
    2 -1 ... uflek
  6. 6.
    1) abdülhamidin şenlikköy'de Osmanlı-Rus Savaşı'nda mehmetçik katleden Rus askerlerinin anısına yaptırttığı ayestafanos anıtı.
    neyse ki mahmut şevket paşa şehitlerimize hakaret halkımıza zulüm olan bu anıtı yıktırttı.

    2) vahdettinin fatih'in fethettiği istanbul'un ingilizler tarafından işgal edilmesine izin vermesi.

    3) osmanlı şeyhülislamı mustafa sabrinin, yunan ordusunu hilafet ordusu ilan etmesi.
    1 -2 ... fanfan la tulipe
  7. 7.
    1 kırtas olayı.
    2 ebubekir'in halife seçilmesi.
    3 kerbela olayı.
    1 -3 ... bexdever
  8. 8.
    m.

    k.

    a.
    2 -1 ... hande recel boyle mi yapilir
  9. 9.
    Moğol istilası. Bağdat kütüphanesini mahvetmiştir.
    ... selia
  10. 10.
    acaba osmanlı imparatorluğu'nun chp adlı parti tarafından işgali 1. sıraya mı koyulmalı diye düşündürmüştür.
    -1 ... jeffrey dahmer