1. 1.
    taşındığım yer acayip bereketli çıktı beyler, ciddi söylüyorum. daha düne kadar benim çağırdığım asansöre benden önce binip kapıyı yüzüme kapatan 50+ yaş evde kalmış meymenetsiz komşulara maruz kalırken şimdi kurban olduğum allah verdikçe veriyor.

    yöneticiyle işim vardı, odasına girdim. ama baya yakışıklı ve şık moddayım. odaya girerken esmer, elbiseli, çıtı pıtı bir hatun şaşkın bir yüz ifadesiyle merhaba dedi, ben de merhaba deyip yanından geçtim. bariz bir şekilde tepeden tırnağa kitlendi kız manyak mıdır nedir. neyse efendim sonra yöneticiye mevzuyu anlatmaya başladım. kız da kendince espriler yaparak diyaloğa girmeye çalışıyor. yönetici laf arasında benim işle alakalı bir şey söyleyince hanım kızımız daha bir meraklı şekilde sorular sormaya başladı. tabi hoca da durur mu? fırsat bu fırsat kızla muhabbete koyuldum. aa siz yeni mi taşındınız? hangi kat, hangi daireye kadar geldi muhabbet. işle ilgili olarak ya biz de eşimle şöyle yapmayı düşünüyoruz, böyle bir projemiz var falan deyince ben de bu eş konusu nerden çıktı, şu güzel ortamı bozuyorsun amk kafasına girdim tabi. ama profesyonel bir avcı asla böyle bir durumda bozuntuya vermez. zaten benim için fark eder mi? bu özgüven bende olduğu sürece imkansız kadın yoktur, sadece biraz zaman alır. iş hakkında birkaç tüyo verdim, yaptığım 200-300 bin dolar'lık işleri de eklemeyi ihmal etmedim. son gördüğümde en kötü esprime bile şen kahkahalar atıyordu adfas.

    evli çıkması can sıksa da pompişe mani değil tabi. kocişin ilk iş seyahatini bekleyeceğiz artık.
    2 -16 ... nesgayfe
  2. 2.
    Millet ne kafalar yaşıyor.
    3 -1 ... koca gotlu ogretim uyesi
  3. 3.
    "bir uyandım ki yatak van gölü olmuş" şeklinde tamamlanması muhtemel storydir.
    10 -1 ... mel mel bakan gibson
  4. 4.
    (bkz: içeri girdiğimde yöneticiyi sıvazlıyordu)
    ... nesgayfe
  5. 5.
    çok eski bir replik vardı: "anlat anlat heyecanlı oluyor" diye. yine mi eskiye döndük diye merak ettirir.
    3 ... monk of monkmountain
  6. 6.
    dadmin edilemiyorsa ne yapsın taze? günler arayışlara gebe arayışlar yaramaz.
    1 -1 ... ibni maymun
  7. 7.
    Ama kafamız nası güzel.
    2 ... haklisindenizz
  8. 8.
    böyle şeylerin gerçek hayatta yaşanabileceğine ihtimal veremeyen ezici bir çoğunluk var, yazık la cidden.

    karikatürdeki cabrio'daki adam olunca bu tür vakalar gayet sıradan hale geliyor gençler. siz soruyu yönelten olduğunuzdan motorun yarattığı dalgayı ve köpürtmesini anlamakta zorluk çekiyorsunuz, e siz de haklısınız tabi.

    tanımadığı biriyle samimiyet kuran evli güzel kız
    -4 ... nesgayfe