1. 12.
    fena halde doludur. setler tutmaz o seli. doldurduysan dayanacaksın artık, başka çaren yok.
    1 ... thelma
  2. 11.
    Anlasilan tum kadinlar da ayni tum erkeklerde. Dinlemeyi bilin susuyorum demeden icindekileri soylesinler o zaman. Ah ama yok kafaniz kaldirmaz. Kafaniz kirila emi.
    Ay sinirim kalktiydi tam denk geldi iyi oldu.
    ... bedeviye
  3. 10.
    Bak berkecan artık tek kelime etmeyeceğim.

    1 dakika geçer.

    Berkecan beni duydun deme? Artık susuyorum. Ne diyeyim ki artık sana. Sen böyle davranmaya devam et berkecan bir daha sana tek kelime etmicem.

    1 dakika daha susar.

    Berkecan sana diyorum sana. Havaya mı konuşuyoruz burda? Duymuyor musun beni?

    Berkecan: hani susuyordun, ne oluyor?
    1 ... zmr86
  4. 9.
    kadındır abi.
    inanmayın.

    -tamam ya tmm tek kelime daha etmiycem sana.
    -......
    -yani susayım diyorum tamam bişey demeyim diyorum ama yeter artık yiiiiaaaaaa,allah belanı versin yaaaa..
    2 ... yasakyesilelmaa
  5. 8.
    Kendime yakın bulduğum kadındır.

    Gitmek istemese de gitmesi gereken kadının vücut bulmuş hali.
    3 ... mavi gece lambasi
  6. 7.
    Kadının hasıdır.
    ... drgrey
  7. 6.
    tartışma esnasında "tamam susuyorum" lafı bir kadın için bi nevi -yeniden şarj oluyorum, birazdan ağzına sıçmaya devam edicem bekle sen- tribidir.
    ... jiraiya
  8. 5.
    Ne zaman gördün bir kadının sustuğunu sevgili yazar ?
    1 ... bayanmacchiato
  9. 4.
    susmadan evvel herşeyi söyleyememiş olan kadındır,gerçi söyleyecekleri asla bitmeyecek olan kadındır.
    1 ... bizimsamuray
  10. 3.
    Tabi bi sus dedikten sonra neden cevap vermiyorsun diyen kadin degildir.
    ... arbuz