bugün

film ve dizi yapimcilarinin en cok sevdigi karakterlerden biridir. bir karakterin oldugunu biz izleyicilere belirtmek istedikleri zaman, illa ki o kisinin nabzina bakarlar. aa bu olmus falan dedikleri zaman, o adamin nabzina bakmazlar ise o adam filmin ya da dizinin ilerleyen sahnelerinde illa kendini en son anda gosterecektir, sevgilisini ya da arkadasini son anda kurtaracaktir.
bu olayin soyle bir versiyonu da mevcuttur, bir adam cok feci * bir sekilde kursun yarasi alir, o anda bayilir ya da olmus numarasi yapar. o sahisi vuran adam yanina birilerini yollar, gidin bakin adam yasiyor mu diye, bu adamlarda gelirler bakarlar ve adamin gozleri kapalidir ve sonuc kesindir, adam oldu. bu olmus oldugu farzedilen karakter senaryodaki iyi adamlardan ise olmemis olma ihtimali yuksektir. kotu adam ise de olmemis ihtimali yuksektir. neyse, gelirler bakarlar ve olmustur teshisini yaptiklari anda cekip giderler. ulan iki kursun daha sikin su adama, garanti olsun. hatta nabzina baktin, nabiz yok. o arada yerde yatan adamin gogus kafesine bir kursun daha sik, adam olmus olsa bile icin rahat etsin. yoksa yarin obur gun bu adami boyle kalabalik bir mekanda, tam sokagi donerken gorursun, hayalet gormuse donersin. yok yok, ben bu adamin cesedini gordum dersin, kabullenmek istemezsin. surekli birileri seni takip ediyor sanarsin, hic sesli soylemezsin ama "ulan keske iki kursun daha siksaydim" diye icinden gecirirsin. olaylar gelip gecer vs. senaryonun sonunda o adam bir yerde seni bulur ve oldurur.
azrail hakkında konuşmaya hak kazanan insanlardır.
-fena bişe lan. böle simsiyah falan. valla bak, ölümü gör lan.
(bkz: adnan şenses)
(bkz: oktar babuna)
dejavu filmindeki son sahne.
(bkz: jack bauer)
2012 filmindeki aile bireyleri.
ölümle burun buruna gelip her defasında yırtmaya en büyük örnektir bu insanlar.
günün yorgunluğunu bir kadeh viskiyle atarlar. hay skeyim sizin coolluğunuzu.