1. 1.
    tarih boyunca çok uğraşıldı ama bir türlü tam başarı sağlanamıyor.
    bunun nedeni bozkır kültürüdür.
    bozkırda biatla, baş eğmeyle bi yere gelemezsin. zeki olacaksın. her şey için mücadele edeceksin. kimse sana biat ettin diye koyun, at vermez. suyun içini yiyeceğin için doğayla mücadele edeceksin.
    işte bu bozkır hayatı türk ün genlerine işlemiştir.
    zaman zaman kananlar olsa da, biraz eğitimli, biraz kendini bilir hale geldiğinde türk, bozkırı hatırlar, bunun farkındadır ya da değildir ama hatırlar ve ona göre davranır.
    4 -3 ... pilotmont 1
  2. 2.
    (bkz: dogu turkistan islami hareketi)
    1 ... alpertunna
  3. 3.
    türkler gittikleri yerin dinini,dilini,kültürünü alan bir millettir.süreç devam etmekte sadece.osmanlı almış gibiydi sanki.harem ful devşirme doluydu.
    2 ... deli anlamindaki de
  4. 4.
    Yabancı ülkelerde Türkleri Arap zannediyorlar. internette aratınca deve resmi çıkıyor lan.

    Şu an dünyada iran ve Türkiye Arap sanılır. Ülkemizde bile iran'da yaşayanlara aman Araplar onlar ne halleri varsa görsün diyenler var.

    Arabistan'a laiklik getir onlarda Türkiye'den çok farksız olmaz. Türkiye'nin en büyük avantajı zamanında Atatürk'ün gelmiş olması. Yoksa Osmanlı döneminde Araplardan farkımız mı vardı?
    2 -4 ... keyf kahyasi
  5. 5.
    vazgecin su kendinizi farkli gorme sevdasindan, orta asyali zannetmekten. siz anadolulu ve orta dogulusunuz, anlayin sunu.
    1 -1 ... arxaggelou
  6. 6.
    öncelikle arta asyalı olmak ayrıcalık değildir. malum başlıkta da bundan hiç sözedilmemiştir.
    lakin anadolu ve ortadoğulu olmamız konusu tamamen sallamasyon veya ard niyetlidir.
    bencileyin bile 1450 lerde anadolu ya iran üzerinden aorta asya dan geldiği kayıtlı iken bu neyin sallamasıdır.amacı nedir anlaşılmamaktadır.

    ordan gelip anadolu daki yerleişik halka evlilik yoluyla karışmayı bahsediyorlarsa daha da sacmadır. çünkü o zaman anadolu booomboş neredeyse. bugün ki gibi mi?
    koca isstanbul bile o zamanlar 40-50 bin nufusa sahip.
    gelen türklerin sayıları ise milyonlarla ifade ediliyor.
    bir de o zamanın ketum adetleriyle anadolu halkından evleneceğin bi kızı ailene kabul ettirebilir misin bi düşün. ata, ana baskısıyla canını çıkarırlar. bugün bile neredeyse öyle. git gayrimüslümle evlenmeye kalk bakalım neler oluyor. ortadoğuluyla evlenmiştir dersen. o kadar ortadoğulu nerde lan.
    o yüzden türk değilsiniz lan anadolulu sunuz propagandası yapanlar başka argüman
    arasınlar.
    1 ... pilotmont 1
  7. 7.
    Wittek okuyun biraz. Osmanlı'dan itibaren türk dediğiniz şey orta asya'nın bozkır göçerleriyle alakası olmayan hep yeni bir "ırk"tır. Orta asya orta Doğu akdeniz anadolu ve bizans karışımı.
    ... garben matrub
  8. 8.
    türkler anadolu halkıdır diyenlere
    "e o zaman biz salak mıyız neden başkası olmak isteyelim" diye sormak lazım.

    ayrıca anadolu da hala çalınan, oynanan müzik ve dansların neden orta asya daki dans ve müziklerle neredeyse tıpatıp yanı olduğunu ve hatta bazı türkülerin aynısının macaristan da da söylendiğini açıklamaları gerekir ki umurumda değildir. maksatlılar çünkü.
    1 -1 ... pilotmont 1