1. 1.
    savaşı bahane edip çoğu türk gencinin rusya'ya kaçmasına sebep olacak savaştır.

    ben bu pezevenklerden beklerim bunu. apaçi kafanızı, o garip giyim tarzınızı alıp gidin la vallahi. tehlike yaratıyorsunuz durduk yere ortada.
    10 -4 ... petitjoueur
  2. 2.
    fazla abartılmış rus ordusu ile iki gün çatışırız sonra araya birileri girer öpüşür barışırız. yalnız keleş tehlikeli silah onu söliyim.
    2 -3 ... it the fuck
  3. 3.
    (bkz: osmanlı rus savaşları)
    (bkz: 93 harbi)
    -2 ... gizli sosyal
  4. 4.
    sesimizin taa fizandan duyulacağı savaş olacaktır.
    fizanı geçtim rusya ibreti alem olsun diye washingtona kadar inletebilir bizi.

    abd nin bu kadar köpeği olunmaz ki amk.
    4 -4 ... mudahil
  5. 5.
    savaşı bilgisayar oyunu sanan ergenlerin "batı cephesinde yeni bir şey yok" filmini bulup izlemeleri halinde, hayal etmekten dahi vazgeçecekleri savaştır.

    (bkz: batı cephesinde yeni bir yok)
    (bkz: erich maria remarque)
    2 ... zarbut
  6. 6.
    allah korusun öncelikle!

    sonrasında öyle bir felaket gerçekleşirse olacak olan şey savaş olarak adlandırılamaz. duruşumuz herkesçe malum milliyetçiyiz ama kör ya da beyinsiz değiliz ezer geçerler bizi. hatta soğuk savaş döneminde amerikan savaş senaryoları vardı. bu senaryolarda amerika rus tanklarının en geç 48 saat içinde ankara'da olacağını ikinci bir cephenin (o da kurulabilirse) afyon eskişehir civarında kurulabileceğini öngörmüştü.
    5 -1 ... darius ve krezus reloaded
  7. 7.
    savaşın başalamsını takip eden ilk saatte "çeçen vostok taburu görmüş masum erzurumlu"lara şahit olunabilecek savaştır.

    "çeçenler bizim kardeşimiz olmaz öyle şey yea" diyecekler için;
    (bkz: vostok taburu)
    4 ... protest sanayici
  8. 8.
    amına bile koyacağımız savaştır. üff, moskova'dan ne cariye kaldırırız var ya!
    2 -6 ... tahin ile pekmez
  9. 9.
    bu gidişle sözlükteki stratejistler olası savaşın gidişatını belirleyici olacaktır.
    1 ... dalgadubara
  10. 10.
    hadi diyelim askeri teknoloji ve asker sayın birbirine denk, ordun yıpranmamış paşaların yarısı içeride değil, es kaza savaşa girdik! adama sormazlar mı? " dünyanın en pahalı benzini sende neyine güvenip savaşa girdin bu uçaklar su mu yakıyor?"
    2 -1 ... sinirlenmicem