1. 1.
    ne anlaşılması gerektiğine bağlı olarak doğru tespittir.

    şöyle ki her dönemin şartları başkadır. nasıl osmanlının uygulamalarını tekrarlayarak başarı elde etmek mümkün değilse, kemalizmin uygulamalarını aynen tekrarlayarak da başarı elde edilemez.

    fakat kemalizmin dayandığı ilkeler gayet güçlü ve geçerli ilkelerdir. çünkü kimi eblehlerin sandığı gibi kişisel kaprislerin değil, 1000 yıllık tarihten alınan acı derslerin ürünüdürler.

    evet, türkiye'de yönetim tekrar atatürk ilkeleri çerçevesine dönmeli ancak günün şartlarına uygun icraatlarla sürdürülmelidir. başka çare yoktur.
    3 -1 ... rumeli71
  2. 2.
    Tabii lan manyak mısın?
    3 -2 ... frekans
  3. 3.
    kemalizm ideallerinin önde olduğu hiçbi dönemde veya sonrasında ülkenin burnu boktan kurtulmamışken bu öneriyi yapmak olsa olsa atatürk seviciliği kisvesiyle din düşmanlığı ve bölücülük yapmaktır.
    1 -2 ... dodiyez1
  4. 4.
    kemalizm' i kürt milliyetçiliği olarak gören zihniyetler olduğu sürece ata nın kendisi dirilse bu ülkeden bi b.k olmaz.
    ... rockonbaby
  5. 5.
    Atatürkçülük zaten Atatürk'ün istediği gibi sabit kalmayan döneme göre ayak uydurması gereken bir fikir

    Bir kere Kemalizm diye bir şey yoktur ulusalcılık vardır Türkçülük vardır vs kişilerin değil ulusların milliyetçiliği olur

    Uzun uzun yazardım da kısaca özet geçelim artık imparatorlukların yıkıldığı, ulus-devlet modelinin hakim olduğu bir dünyadayız değişecek gibi de görünmüyor çünkü tüm dünyada milliyetçilik tırmanışta he bir tek bizde olmayabilir o da ülkeye doldurulan suriyeli,filistinli,libyalı vs yüzünden zaten o zaman ülke yıkılır

    Neyse yüz sene evvel çökmüş bir imparatorluktan medet ummaktan daha mantıklıdır.
    4 -1 ... yarim dolar
  6. 6.
    Yadsınamaz gerçek. Türkiye'nin düzlüğe çıkması fabrika ayarlarına dönmesine bağlıdır. Kurtuluş kuruluştadır.
    1 -1 ... kemalist teorisyen
  7. 7.
    Sakin ol sampuan.
    2 -1 ... alpertunna
  8. 8.
    90 yil kemalizim vardi
    Ne oldu
    Kominizim iyi bir seyse devlet onu zaten getirirdi
    Söyleminden milim ilerleme olmadi
    -3 ... baba10