bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    inkarı zor olan gerçek. bakın en büyük demiyorum, tek büyük. stadıyla, şampiyonluklarıyla, taraftarıyla ülke dışında ağırlığı olan sesini duyuran tek takımdır galatasaray. kanıtlarla yazalım.

    facebook'daki hayran sayıları:

    Galatasaray: 7.983.597

    Fenerbahçe : 6.349.732

    beşiktaş : 3.851.193

    twitter'daki takipçi sayıları:

    Galatasaray : 2.305.016

    fenerbahçe : 1.750.657

    beşiktaş : 342.337

    bu bile şikebahçelilerin ne kadar şuursuzca bir rüya gördüklerine en büyük kanıttır. bana bunlarla değil, spordaki başarılarla gel diyen olursa onda da gs önde dostlar. o yüzden hiç kasmayın ve biat edin. dünyanın en çok oynanan futbol simülasyonu fifa da bile türkiye'den sadece galatasaray varken, fifa bile adamdan saymazken daha fazla kör hastayı oynamayın.
    8 -8 ... tipsiz pic
  2. 2.
    galatasaraylılar galatasaray'ın en büyük olduğunu sanarlar ama fenerbahçeliler fenerbahçe'nin en büyük olduğunu bilirler.
    4 -21 ... yok yani yanlissam soyle
  3. 3.
    aklı başında her türk vatandaşının bilmesi gereken şey.
    türkiye ve avrupa liglerinde mücadele eden klüplerin kupa sayıları;

    1.Galatasaray 46

    2.Fenerbahçe 31

    3.Beşiktaş 28

    4.Trabzonspor 22

    5.Ankaragücü 3

    5.Göztepe 3

    7.Bursaspor 2

    7.Altay 2

    7.Gençlerbirliği 2

    7.Kocaelispor 2

    7.Eskişehirspor 2

    12.Sakaryaspor 1

    12.Kayserispor 1
    10 -5 ... sonsuzakadargalatasaray
  4. 4.
    galatasaray hep sayısal değerler verir, bilirler ki matematik affetmez.
    uefa ve süper kupa sahibidir, katıldığı organizasyonlar içinde tek eksiği şampiyonlar ligidir.
    yani sayılar ve kupalar ile konuşur.

    fernerbahçe ise dinler dinler cevap veremeyeceği anda ama bizim büyüklüğümüz başka bir şey falan der zıçar yani.

    ulan amk büyüklüğünü ölçemezsen, ispatlayamazsan o büyüklük değildir.
    6 -6 ... actor studio
  5. 5.
    avrupada oynanan mac sayisi fenerbahce ve besiktasin toplami eden takimdir. galatasaray buyuktur. tek buyuk.
    4 -3 ... mantardan zehirlenen mario
  6. 6.
    akp'nin türkiye'de %50 üzeri oyla seçilmesi gibi bir durum.
    4 -3 ... tam7harf
  7. 7.
    Facebook'da Galatasaray Sayfasinin daha cok begenilmis olmasi daha büyük oldugunu degil, Taraftarlarin ergenlerden olustugunu gösterir.

    ergen taraftarlara sahip olmada büyük olmasi zaten Sayfalara girip bakilmaksizin bellidir.
    2 -9 ... bilgisavar
  8. 8.
    Su götürmeyen bir gerçektir. Aksi düşünülemez.
    4 -2 ... uzayli messi xavinin kaslari
  9. 9.
    Galatasaraylıların işine geldiği gibi at gözlüğü takarak kupa sayısı düzenledikleri başlık.

    Asıl kupa sayısı şu listededir. işin komik yanı, Beşiktaş bile UEFA Kupası cart curta rağmen Galatasaray'ı geçmeyi başarmıştır.

    http://denizcan1.blogcu.c...ugune-kadar-goste/2712727
    1 -4 ... asuregibisurat
  10. 10.
    ezik fenerlileri inlerine sokan gerçek. boş keseden sallaması kolay, şizofren kuşların sayılarla kanıtlarla gelmesi gerek. gerçekleri bilin, rüya görmeye devam edin.
    1 -2 ... tipsiz pic