bugün

içimin yağları eridi amk. bu avrupalı piçler alışkın değil böyle şeylere. genelde onlar bize ayar verirler. ama bu sefer tam tersi oldu. acayip hoşuma gitti bu durum. ha aday ülkeler türkiyenin lafına bakılıp red yemeyecek orası ayrı ama pislik yapmak harika bir şeymiş lan.
bizimkiler 2 milyar dolar rüşvete r yapmazsa güzel olay.

ama bizim r ler meşhur sevinemiyorum.
çok da şeyapmayın arkadaşlar. türkiye nato'nun belkemiğidir. söz konusu nato olunca, türkiye isterse abd'ye bile ayar verebilir, sen kim köpeksin diyebilir. biz olmasak nato olmazdı...
görsel
türkiye, nato için önemli bir ülkedir ama bu durum erdoğan sayesinde olmamıştır. üç beş bişeyler ateşlerseniz her istediğinizi yaparım ayarıdır o. kötü alıştırdılar.
nato'nun kurucuları arasında olan türkiye, bugün; afganistan'a gir denince giriyor, çık denince çıkıyor, suriye'ye gir denince giriryor, çık denince çıkıyor, biz maden arayacağız denince ormanları peşkeş çekiyor, çöp ithal ediyor, döviz üzerinden anlaşmalarla dış minnakları zengin ediyor, mültecileri ülkenize alın ve avrupa sınırlarını koruyun denince buna da itaat ediyor ve biz hep muhacir kanka edebiyatıyla milletini kerizliyor. türkiye bu kadar güçlü bir ülke işte, bu kadar hainliğe bile göğüs gerebiliyor.
makedonya nato ya gireceği zaman yunanistan, makedonya ismi işine gelmediği için veto etti, ne zamanki makedonya ismi kuzey makedonya olarak değişti, o zaman vetoyu kaldırdı. bizim de var demek ki bunların beğenmediğimiz hareketleri. çakalım vetoyu gitsin neticede babamızın oğlu değiller.
Altı üstü bi swap anlaşmasıyla "heee" derse üzülürsünüz bak.
Bi sonucu görelim sonra yorum yaparız.
Reisin etkisi diyenlere cevabımız birkaç gün içinde reisin ve dış politikamızın bu konuda nasıl bir geri vites yaptığını zorttt diye reisimizden çıkacak bir geri vites sesiyle duyacağız o yüzden sıkıntı yok koyun gibi uyumaya devam.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.