1. 1.
    hem de yalanın gizlisinden. son derece inandırıcı . siz yine de inanmayın.

    birincisi su kecioren deki olay. neymis alkol sattıgı icin bufeciyi dovmusler. lafım buna degil, haberi tasıyan gazeticelere. oyle bir hava yaratıyorlarki sanki iran ı kopyala-yapıstır edip ic anadolu ya tasımıslar. butun ankara iran olmus sandım bir an. lan ankara orası. adamlar saat bası arabada bes evde onbes gibi sozler iceren sarkılar yazıyorlar. acın haritayı bakın. kecioren, ankara nın icinde . bir eksilme var mı bu sarkılarda peki? yooo kızlar hala misket yuvarlıyor.

    turban olayı var bir de. neymis basını kapatan kadın sayısı artmıs. istatistikler var be. basını kapatan kadın oranı 2002 de yuzde 27, 2006 yuzde 36. hayır sanki her basını kapatan turbanlı oluyor. basortusu dedigin sey koyde yasamıs kadınların saclarını temiz tutma sekli. tarlada sacını calısırken koruyor, yaslanınca da beyazlarını gostermiyor. her yerde kuafor mu var? yahu, siz insanların belirli bir ucret karsılıgı baslarını orttuklerini bilmiyor musunuz? bir kısımının yani. bir de askitom istiyooorr diye turban takanlar var. ne alakası var ideolojilerle bunları yapılanların?

    ic camasırı gercegi beni benden alıyor. muhafazakarlık yayılıyormus. siz hic muhafazakar gormediniz galiba? muhafazakar deyince benim aklıma yatak carsafı boyutunda kadın kulotları, tek tip beyaz boxerımsı erkek donları geliyor, iclik falan da var bunların arasında. yani buyuklerimizin kıyafetleri bunlar. abi sizin ic camasırı sektorunun nasıl gelistiginden haberiniz yok mu? bak anlatayım. arkadasımın ailesinin ic camasırı dukkanı vardı. on yıldır isletiyorlar dukkanı. lan. sektorun genislemesinden sonra bunlar krize girdiler. krizi nasıl cozduler sizce. daha seksi iccamasırları satmaya baslayarak. muhafazakar ulkede seksi iccamasırı mı satılır, siz hic mi muhazafakar gormediniz? tek tip baksır, yatak carsafı olan kulot nereee, o iccamasırları niree? anlatmıcam size o kulotları, o donları alan tipleri.

    ya abi. dedeleriniz ananeleriniz size nasıl evlendiklerini hic anlatmadılar mı? anlatmazlar tabi, utanırlar anlatırken. onlar evlendiklerinde dahi sokakta el ele tutusmadılar. utanıyorlardı lan, yapılır mıydı boyle seyler sokak ortasında, el ele tutusmak diyorum, sarılmak bile ne hadlerine? hatta onu bırak, karsı cinsle konusmamıslardır dahi. su anın en muhafazakar sahsiyetleri bile, karsı cins gorduler mi tavır hal degistiriyorlar, hafiften flort tavlama cabası. muhafazakar olmayanlar grup yapıyor zaten. ya da ne bileyim habire partner harcıyorlar.

    goygoycular var tabiki ortada. bir ara forward bir mail vardı. 3 resim vardı, 2si aklımda. bir tanesinde turbanlı hatun sevgilisyle yiyisiyordu. pozisyon gayet zordu hatta, nasıl yaptılar bilmiyorum. bir alkıs tuttum hatta o derece. bir de nine aklımda. kadın acmıs birasını iciyordu. rahat rahat. bası da ortuluydu. pardosusude vardı ustunde. ne diyeyim, en katı muhafazakarlık boyle olsun. kullanmayın insanları ideolojileriniz icin. adamlar cıkıyor, turbanlılar namusludur turbansızlar orospudur, diyor. yok lan boyle konu saptırma. metalci arkadaslarımla turbanlı kızların hikayelerini anlatayım istersiniz.

    abi bir gun internet kafede oturuyorum. turbanlı, bası ortulu liseli kız tayfası. masa actılar, oturdular, internetten erkek msni aldılar cabucak cıktılar kafeden. turban kısmında degilim. bu mudur, muhafazakarlık denilen? en katı muhafazakarlık boyle olsun.
    4 -4 ... syme
  2. 2.
    muhafazakarlaşmanın "kötü bir şey" olduğu yalanı üzerine kuruludur.
    bu mantığa göre dünyanın en kötü ülkesinin ABD olması gerekir.
    Zira, Dünya üzerindeki en muhafazakar ülkelerden birisidir.
    ama hem islamcısı hem laiki hem türkü hem kürdü, ilk fırsatta bu muhafazakar ülkeye koşmaktadırlar ne hikmetse.

    (bkz: muhafazakarlığın kötü bir şey olduğu yalanı)
    2 -1 ... malcolmriver
  3. 3.
    biz izmir lilerin laikliği tüm türkiye ye yeter kasmayın kendinizi yobaz zihniyetler.
    1 -1 ... off pff genc