1. 1.
    Bu mide bulandırıcı tiplerden neden iğrenilmesi gerektiğine dair örnek bir tweet'tir. işte bu ibnelerin gerçek hedefi ve amacı da bu zaten, islam düşmanlığı. En kısa sürede helak olmanız dileğiyle. işte bu yüzden hep azınlıktınız azınlık kalacaksınız, işte bu yüzden hep dışlandınız ve mahşere kadar da dışlanacaksınız.

    https://twitter.com/lgbti.../1282728574559059968?s=19
    35 -16 ... shifte telli
  2. 2.
    e oha artık aq. bunu da atmazlar be. yazık islama pedofili diyorlar.

    bunlardan bir tanesi de ensest ilişkiyi destekliyordu.

    lgbtye olan bakış açım değişmez en az 5-10 yıl daha.
    18 -5 ... gonullerinfedaisi
  3. 3.
    sağ ve sol taraf gibi, bunlar da çomar. savunulacak tarafları yok.

    kim, hangi ideoloji, hangi ırk, hangi din ne bok yiyorsa yesin artık. kimseyi savunmuyorum.
    10 -1 ... canabar bey
  4. 4.
    Hoş değildir ancak islam dünyasının ikiyüzlülüğünü de çok güzel ortaya çıkarır.

    Aynısını Buhari Müslim tirmizi söyleyince bir şey yok, lgbt Birliği söyleyince auvvv!
    15 -13 ... beton yetmez
  5. 5.
    haklılık payı ne yazık ki olan twitter iletisidir. kuran kursları ve imam hatipler pedofili hoca dolu.
    9 -21 ... biseksuel yazar34
  6. 6.
    Küçücük erkek çocukları ile beraber olan bu lgbt tayfasının zaten kendisi iğrenç.
    9 -3 ... desifreleyici
  7. 7.
    Şunu atıp bir de saygı gormek isterler şimdi...
    5 -2 ... 098321
  8. 8.
    Her LGBT bireyi böyle düşünmüyordur arkadaşlar.

    Sadece bu sayfanın sahipleri alevli mezhep faşizmiyle yanıp tutuşan, ataları zamanında iran'a biat etmek için Şahkulu, Celali, Koçgiri gibi isyanlara katılmış olanlardan herhalde ki bu denli bir tweet atabiliyorlar.

    Bu şekilde de LGBT bireylerini manipüle ederek Sünni islam'a karşı kin ve nefret aşılamaya çalışıyorlar.

    Zaten Türkiye'de Onur Yürüyüşü yapılırken Tuncelili Terörist Sakine Cansız'ın pankartını açan tipler emin olun Tuncelililerin kötü niyetli mezhep kardeşleri tarafından manipüle edilenlerdi.

    Umarım anlamışsınızdır demek istediğimi...
    5 -3 ... benim adim senin
  9. 9.
    bu eşcinseller iyice şımarmaya başladı
    sabaha karşı jöh ve pöh ün desteğiyle evlerine şafak operasyonu düzenlenmelidir. çocuk çocuğun beynini yıkıyorlar. bütün insanların eşcinsel olduğunu düşünün o halde evren niye var? hahasiktir.
    8 -6 ... ernesto doqukan guevara
  10. 10.
    Bu ülkede hiç kimse birbirine saygı duymuyor.müslümanı lgbt bireylerini aşağılıyor, kendi gibi düşünmeyene hain diyor, lgbtsi, müslüman olmayanı müslümanları pedofili ile suçluyor, onlara hakaret ediyor.başlarım böyle hoşgörüsüzlüğe güya bu ülke laik bir ülke.
    4 ... tarihci yazar