1. 1.
    Şüphesiz ki can sıkan bir hadise. şimdi bazı arkadaşlar " yard sale ne anuna koim " gibi hafif küfürlü ama biraz da içten bir tepki vermiş olabilirler. bu kelimenin aslında tam türkçe karşılığı olmadığı için bu tabiri kullandım. bire bir örtüşen bir eş anlamlısı yok.
    hani gavurlar evinde kullanmadıkları eşyaları evlerinin önüne çıkarıp bit pazarı mantığında satıyorlar ya. hah işte o.
    neyse,
    bir türlü yaygınlaşmadı lan bu iş. gönül ister ki ben de eski zımbırtılarımı, kullanmadığım araç gereçleri, götüme girmeyen kotları, okuduğum kitapları, izlediğim dvdleri evimin önüne attığım bir masa üzerinde satayım. ekonomiye can vereyim. mahallenin çocukları da yan masada buzlu limonata satsın, sonra gelen geçene bulaşsın falan ama bir türlü şu sistem yaygınlaşmıyor.
    niye yaygınlaşmıyor lan bu? delirtmeyin beni.
    11 -1 ... bigbangtheory deki ruh hastasi
  2. 2.
    Dolap denen uygulamayı indireyim de elimdekileri satayım bari dedim. Annem "paraya mı ihtiyacın var kızım senin" diye bir hafta gelip gidip sordu. "Bari ismin geçmesin" filan gibi şeyler söyledi. Anlatabiliyor muyum...

    Daha sanal ortamda ikinci el satışına böyle tepki verilince, millet kapısının önüne stand kurup nasıl satsın. O nedenle milletimizce asla kabul görmeyecek bir uygulama. Keşke olsa.
    3 ... be real not perfect
  3. 2.
    (#42253744)
    hayır şekerim.
    yard sale dedim.
    bahçe önü satışı yani. zira yard'ın bir anlamı da evin önündeki bahçe demek. ayrıca kendileri garage sale'ın tam olmasa da eş anlamlısı olurlar.
    rica ediyorum, tanimadiginiz 48 yaşındaki bir adam için de " patates beyinli ergen" gibi sikko bir tabir kullanmayın.
    gidin önce neyin ne olduğunu öğrenin.
    türkiye de yard sale olmaması
    türkiye de yard sale olmaması
    11 -1 ... bigbangtheory deki ruh hastasi
  4. 3.
    letgo var daha kolay.
    9 ... elmas bogazici
  5. 4.
    Hickimse:
    Zabitalar: topla bunları topla topla topla
    4 ... manganapolii
  6. 5.
    cunku oyle seyler alis-veris denen olayi medeni sekilde yapan insanlarin oldugu ukelerd eolur

    misal;

    - hey canitin bu kac para dostum?
    + 3 dolar lanet olsun john
    - ok al parayi ver urunu

    bizde;

    - dayi bu ne kadar
    +5 lira
    -ooha dayi bunu carsida zaten 7 liraya satiyolar
    +tamam alma o zaman
    -adam mi sikiyon dayi sen
    +sanane lan
    -sus agzini sikerim
    + ne diyon lan amin oglu

    sonuc; 2 olu.
    4 ... wake up neo
  7. 6.
    şaka maka hissedilen bir eksikliktir.

    aklıma gelen bir başka eksiklik de garajlarının önünde ilk harçlıklarını kazanmaya heveslenmiş çocukların limonata satmaması.

    "hey bay trevor bir bardak limonata almaz mıydınız efendim? sizi temin ederim koca denver'da daha soğuğunu bulamazsınız!"
    2 ... caranthir
  8. 7.
    Zengin işi olduğu içindir. Ama bizdeki zenginler çöpe atıyor.
    1 ... itoglu yourself
  9. 8.
    Yakında başlar bizde de evdeki eşyaları satma. Ama bizimki fazlalıktan değil geçim derdinden olur.

    Soğan almak için para biriktirecek duruma geldi insanlar zira.
    2 -1 ... flat head
  10. 9.
    emsalini şarköy'de gördüm ve çok hoşuma gitmişti. garaj satışı, ucuz pazar. eski eşyaları elden çıkarma olayı.

    hatta bir haber okumuştum, yard sale'den rolex saat almıştı bir kişi, 1000 dolara. sonradan saat 1960 yapımı çıkmıştı o serinin ilk saatiymiş. paha biçememişlerdi saate.

    güzel kültür. keşke burda da yaygınlaşsa.
    1 ... demonsrunwhenagoodmangoestowar