1. 1.
    üzücü gerçektir. çoğunluk müziğin kâfiyeden ibaret olduğunu düşünüyor. mor ve ötesi grubunu örnek verebilirim. halk sayesinde bu grup harcanıyor resmen. ki en sevdiğim türk rock gruplarından birisidir.
    4 ... nick ne demek
  2. 2.
    Neye gereken önem veriliyor ki bu ülkede?
    3 ... hayatsartlari
  3. 3.
    Arabeskcileri küçümseyen rockcilar bir bok uretemeyip küçümsedikleri arabeskcilerin şarkılarını coverladiklari için normaldir. Rock rock diye Internette yirtinanlarin en iyileri yani bir şeyler üretenleri bile popculardan da arabeskcilerden de üretim açısından çok geride. Bunun sebebi Türkiye'deki rock dinleyicilerinin ve icracilarinin geri zekali ve yeteneksiz olmasıdır. Lan ikiyüzlüler bari küçümsediginiz arabeskcilerin şarkılarını yeniden soylemeyin. Güya asagiladiginiz adamların şarkılarından ekmek yiyerek hırsız gibi bir şey oluyorsunuz.
    2 -4 ... gazteci
  4. 4.
    duman, mor ve ötesi gibi sikko grupların rock grubu olarak sayılmasına bakarsak normaldir. ne vereceğim amk ? duman grup bile değil benim gözümde. bir avuç serseri.
    1 -5 ... kivilive
  5. 5.
    gayet yerinde bir tespit. emre aydın'ı rock müzik yapıyor sanma yanılgısı ve benzeri genel hususlar zaten bunu ortaya koyuyor.
    2 ... onickihavari
  6. 6.
    90 sonrasi nesilde, bilhassa 95 sonrasi nesilde kendini buz gibi hissettiren gerçektir. Bir zamanlar üniversiteler uzun saçlı, küpeli, deri montlu ve temiz kalpli rockçılarıyla anılırken şu yıllarda Sinan Akçıl benzeri fabrikasyon gençlerle tatsızdır, tuzsuzdur. 2002'den beri en çok bozulan şeylerden biri de müziktir oysa.
    3 ... visneasidi
  7. 7.
    rockçıyım, evet. ama arabeskçileri küçümsediğimi kim söyledi? saygı duyuyorum ki zaten ben arabeskte dinlerim.
    1 -1 ... nick ne demek
  8. 8.
    ama pop dinleyenleri küçümsediğimi söyleyebilirim.
    1 -1 ... nick ne demek
  9. 9.
    Kültür ve toplum yapısından kaynaklanıyor.

    Dahada batıdan doğuya doğru bakarsan anlarsın.Türkiyede bu ikisinin ortasında ama iş çoğunluğun kasul etmediği bir piyasa olunca malum gruplarda eline çekiyor.
    2 ... nihilistefan
  10. 10.
    kurban disindakiler rock falan yapmiyor. ha digerleri kotuler mi hayir ama rock o degil.

    mor ve otesi mesela indie gibi brit-pop gibi bisey.

    duman arabesk, pop, rock(bazi sarkilari), grunge esintileri tasiyor.

    sebnem ferah, vega, emre aydin... bunlar da rock degil. rock tarzinda olan sarkilari var evet.

    ama hepsi de iyiler yani kotu diyemez kimse.
    2 ... 29th