1. 1.
    ilişkinin başında sık sık aramalar, mesajlar, gece mesajları, gece yarısı mesajları, sabaha yakın atılan mesajlar, sabah günaydın mesajı...

    sevgili olup cinsel bir şeyler yaşayınca ( elde edince) ilgisiz tavırlar, mesajlara geç cevap vermeler falan. 

    yalnız şunu bilin ahlakına tükürdüklerim: karşıdaki de bir kalp taşıyor ve belki de elinde kalan son şey kalbi... bu kalp senin seks oyuncağın değil kullanıp çöpe atasın. delikanlı adam mevzuya nasıl girdiyse mevzuyu öyle kapatır '' sen daha iyilerine layıksın'' diye kahpelik yaparak değil.
    11 -3 ... lider teskilat doktrin
  2. 2.
    samimiyetten uzak, çıkar ve menfaat üzerine kurulmuş ilişkilerdir.

    evliliklerde mantık ön plandadır.
    3 -1 ... papa jupiter
  3. 3.
    Sevgili olup cinsel bir şeyler yaşamayanlara ne oluyor peki?
    Eğer ilgisizlik başlamışsa bunun cinsel bir şeyler yaşamayla alakası yoktur.Başka sebepler vardır.Ayrıca her ilişki yıllarca sürecek diye bir kaide yok.Bitmesi gerekiyordur ve biter mesele bu kadar basit.
    3 ... illusionist man
  4. 4.
    +aşkım napıyosun?
    -iim aşkım. zıvırlarlayım. şurdayım. şunu yiyor bunu nefes alıyorum.

    beş sikko sene sonra:

    +artık olmuyo.

    olmaz ansna. sevgilicilik mi evcilik mi ne bok anlamadım. birbirinin ya cebini ya ruhunu yemek üzerine kurulu ilişki tipidir genelde. insan gibi insanları ve ilişkileri tenzih ederim.
    7 -1 ... corbadaksinekkanadi
  5. 5.
    oh amk hepiniz tecrübelisiniz maaşalah. yaşamayanlar napsın onlarınki daha kötü.

    t: bu sistemi bile bilmeyen kişiler tanıyorum.
    1 -1 ... true