1. 1.
    kadıköy ve izmir hariç katıldığım tespit.
    2 -3 ... sempatik degil ama yakisikli
  2. 2.
    ablan izmir demi okuo neden xxd
    3 -2 ... theagent
  3. 3.
    annesi izmirli olanları üzen tespittir ayrıca. *
    2 ... sempatik degil ama yakisikli
  4. 4.
    salak oldukları içindir. param var yaşatırım seni karışmam sadece beni cinsel yönden tatmin edeceksin. haftada 1 kere bile görüşsek yeter amk. lakin bulamıyorsun. kızlar sevişir sevişmez köleleri olmanızı bekliyor. para teklif etsen fahişe miyim diyor. Fahişe olmadigin icin seni seçtim zaten hastalık kapmamak için. seni sikmek istiyorum kardeşim karışıliginda para da verecem neden illa köle olmamı bekliyorsun. ne kadar istersen söyle anlaşalım beni cinsel olarak tatmin et al paranı ne bok yersen ye. bunu bile anlayıp yapacak zekaları yok.
    5 -14 ... ofansif mizah
  5. 5.
    aynen sensin sen anladık sikicisin kardeşim kolay gelsin. en çok sen sikiyorsun aynen. tüm türk kızlarını sen sikiyorsun tamam. tamam tamam anladık valla. easy boy!

    t: eli sikinde gezen bamyalı ergenusların sikemediği kızlara attığı iftira.
    11 -5 ... miyavsu
  6. 6.
    Cool story bro.
    7 ... crybaabyyyy
  7. 7.
    Kim demiş? Gayette oluyor.
    1 -3 ... serefsizimbenmaklimagelmisti
  8. 8.
    At yalanı sikeyim inananı.
    ... senella
  9. 9.
    türk kızları adına gurur duyulacak bir durum.
    1 -1 ... kusturulan usta
  10. 10.
    '' Uçmayı bilirsen olursun pilot, istemeyi bilirsen iner her külot ''

    Az önce bu yazıyı okuyup bu başlığa denk gelmem peki?
    3 -1 ... ssenarist