1. 1.
    az bile yapmıştır.

    ya sikicem bak beyfendi. kim diyormuş ışid'e terör örgütü değil diye.

    devlet-hükümet olarak kaç kere söylendi lan ışid'in terör örgütü olduğu.

    sen söze "ışid'e terörist diyemeyip selam duran asker" diye başlayıp, üzerine uludere'ye roboski dersen, sikeyim alayını, tümünü, tamamını.

    kodumun teröristleri.
    22 -3 ... alekta movik movik
  2. 2.
    Vekilligin ardına sığınan insanımsı yaratığa yüce türk milletinin askerinden koca bi tokattir. Teroristler bu milletin vekili degildir, olmayacakta. Siktirtmeyin roboskinizide kobaninizide bi defolun gidin su ülkeden.
    15 ... notolerance
  3. 3.
    olaylara objektif bakamayan bir yazar tarafından açılmış başlıktır.
    bir dakika arayla belki bir dakika bile değil saniyeler farkıyla benim açtığım başlık ve altındaki değerlendirmem şu şekildedir:
    (bkz: uludere de asker ile vekil arasındaki gerginlik)
    5 ... sessiz gemi yolcusu
  4. 4.
    ortamlarda türk askerine verdim dersin, kim bilecek mk.
    4 ... kendimi kandirabilirim
  5. 5.
    yanı başındaki ışidçiye bir şey diyemeyip milletin vekiline saldıran askerlerin rezilliği.

    aynı askerler akpli milletvekili karşısında da hazır oldan çıkamıyordu.

    Sonra yok efendim türkiyeleşmiyorsunuz?

    çifte standartınızdan öpsünler.
    6 -12 ... dar hejirok
  6. 6.
    iyi yapmıştır.

    ben dün sizi ağlatmadım mı kürtler? isterseniz aynısını bida yapmayım. saldırdıgı da yok, askerin görevine karışırsan öyle kalırsın.
    7 -3 ... kadir1999 guclu cocuk
  7. 7.
    O vekili meclise koyan zihniyete saldırmalıdır. Hata etmiştir.
    5 ... whosmx
  8. 8.
    Hak etmiştir. Milletvekili olacak kendini bilmez terörist destekçisi hainin askeri ittirmesini görmüyor musunuz lan yavşak adi g*telek a*cık beyinliler. Birde ışid'e terör örgütü diyemiyormuşuz. Sanki o vekil pkk ya pyd ye terör örgütü diyor mu gavat ? pyd ve pkk ne ise ışid'te odur.
    11 ... hz fatih sultan mehmet
  9. 9.
    az bile yapmış o silahın dipçiğini kafasına vurmalıydı.

    EDiT: yalız şerefsizlik gördüm ama bu önde gideni.Asker normal yoluna devam ederken terörist vekil süperman gibi üzerlerine yürüyüp itiyor ve bunu gizlice kayda alıyorlar. Tamamen provokasyon kokan hareketler bunlar.
    10 ... saman adam
  10. 10.
    eline sağlık askerlerin. bravo.
    6 ... sebbaha kadar mokoko