1. 289.
    En son lise 2 de dinlemiştim galiba. Yıllar geçti bir daha bakayım şu adamlar ne halde diye.

    Yazık ya bunları dinleyenler var bir de. Ne diyeyim sustum.
    1 -1 ... salazar slytherin
  2. 290.
    Babası sagopa kajmer dir. Sagopa dan da başka dinlenecek kimse yoktur. Power dan dj mic check Hadi eyvallah. Oldskööl.
    4 -3 ... recepsiyonist
  3. 291.
    (bkz: sana puanım dohuz kanka)
    3 ... bir basur mor menekse
  4. 292.
    varoş müziği.
    -2 ... gelenek karsiti sekuler hero
  5. 293.
    battle rap, melankolik rap ve arabesk rap olmasa tam dinlenesidir.

    yoksa şöyle siktim böyle soktumla aşkım öldüm bittimle saatler geçmez.
    1 ... sacma sapan konusan adam
  6. 294.
    Farazi ve kayra'nın muazzam işler ortaya koyduğu müzik türü.

    " biraz da kayboldum, yoruldum ama kaçmadım savaş yanlısı saçlarından.. "
    2 ... mueve mi soledad
  7. 295.
    sagopa kajmer'in hegemonyasında olan müzik türü.
    ... mistabrown
  8. 296.
    tam türk insanına göre bir şey...
    varoşların ağlak ve saldırgan tavrını çok iyi tanımlıyor..
    yabanilerin müziği..
    1 -2 ... dfs800
  9. 297.
    Erkek orospusu kelimesini tam anlamina yeine getiren sanatci ezikletinden olusan bir muzik tarzimi diyim her neyse.
    Memleketin dertlerinden bahsedim Medusayi cereni bilmem neyi siktim hoop haci ?memleket derdindeydik noldu la?
    Bide bu heriflerin tek gecm kaynagi uyusturucudur kimse cak cuk demesin . Bu sanati yapamayan insanlar yada bu ortamdan uzaklasmis insanlar bellidir isim yada marka olmuslardir .
    Turkiyede rap yapmak isteyenlere tavsiyem : mideniz genis olsun kardesim kankanizin manitasina yavsayacak kadar genis olun bol desdesteron kokan ortamlarda takilin .
    2.uyusturucu mutlaka olmasi gerekior bir no1 kolay kolay yetismiyor bu ulkede uyusturucu allahiniz olsun
    3. Kadinlardan nefret edin sonucta soz yazarken primizinizi kadin kavgalarindan yapicaksiniz .
    4. Silahli ve tehdit sacan abilerinizi olsun mesela alaturka cok cittiyim boyle adamlara sakso ceker gibi yarim saat yalama yapin delikanli falan olmayin yalaka olun .
    5. Guzel sosyal alanda dikat cekmek amacli bir sey yapacaksaniz yazicaginiz sozlerin sie uymamasi gerekior mesela savasa hayir silahi indir bu sadece kandirmaca dir etrafinda takildigin sosyal medyada fotograflar paylastigin cevren eli silahli karakoyde fotograflari olmasi kacinilmaz.
    6. Takilacagin yerler : karakoy,kadikoy, cihangir , osmnbey sebebi abicim rapcisin bu duzgun semtlerin parali kadinlarinin jogolosusun demektir.
    7.kadinsaniz rap yapcaksaniz bi kere kadinliginizi unutun cunki size alt yapi yapacak kisiler evliyseniz size alt yapi yapip yardim edecektir evli deilseniz sikmeden bi sey yapmazlar ha bide zevginsen dedim adamlar yillarin jgolosu.
    ... mc burger
  10. 298.
    Tabiki efsanelere hep sayg vardir
    Dr fuch
    Ceza
    Boe b
    Azizaa
    Sultana
    Killa hakan
    Fuat
    Sagopa kajmer
    Cartel
    2000 den sonrasi allah rahmet eylesin .
    ... mc burger