1. 1.
    doğru karar. düşünce özgürlüğü ile hakaret etme serbestliği farkını ayırmak gerek.
    5 ... inderex
  2. 2.
    oto yıkamacıyı üzen haberdir.
    1 ... pillars of creation
  3. 3.
    akape'li imiş,yazık bir oy gitti cumhur'dan.
    4 -2 ... baris hemen simdi
  4. 4.
    Sosyal medya, neticede bir medyadır. Medya işi kuralsız olmaz. O yüzden fikir özgürlüğü deyip de herkese sallama hakkınız olduğu gibi bir yanlışa düşmeyin.
    4 ... tea man
  5. 5.
    imkanın varsa siktir git ne bekliyorsun it herif. Ne uğraştırıyorsun milleti geri zekanla.
    1 -2 ... mahmut sezar
  6. 6.
    bence göstermelik tutuklama o. o adam akape´nin ajanı. hani kız çocuğu tecavüzcülerini de tutuklayıp, milletin bi gazını alıyolar da ondan sonra bırakıyolar ya...bu da öyle işte...

    "gavur izmir" den uçakla gelip istanbul´daki türbanlılar hakkında video çekceksin...akape tarafının önyargılarını okşayacaksın, falan filan...

    izmir´de de var türbanlı, niye videoyu izmir´de çekmemiş?, çünkü o zaman izmirliler ona arka çıkarlar...istanbul´da akapeli daha çok, istanbul´u alabilmek için uydurulmuş trickler bunlar...

    akape ona 100 bin dolar vermiştir, böyle bi video çek, biz seni 2 gün tutuklarız ondan sonra gider kendine bi ev alırsın, demiştir. 250 bin adama döner dağıtıp meydana bedava otobüsle getiren adam, öyle bi şeyi de tabii ki yapar.

    amaç da "sanal ortamı" akape lehine trollemek. oy devşirmek yani.

    ucuz numaralar bunlar. izmir´den gelmiş de istanbul´da video çekmiş de türbanlılara vermiş veriştirmiş de...

    yemeyin olm böyle bayat numaraları.
    5 -4 ... paganviodio
  7. 7.
    Yaw he he. Kesin mit in adamıdır, mit yapmıştır. C-hdp, ip liler hepsi iyi çocuklar, asla böyle bir şey yapmazlar.

    Unutmadan, 15 temmuz tiyatrodur.

    Kodumun malları sizi.
    2 -5 ... tea man
  8. 8.
    adamı aktrol yapanlara ne dersin. adam chp li belediye baskan adaylariyla boy boy foto çektirmiş.
    3 -2 ... bittimiacaba