1. 1.
    Fakirlerin evinde digiturk olmamasıdır.
    -2 ... tenete
  2. 2.
    vallahi ben izlersem taşşak geçip eğleniyorum.
    1 -1 ... being a dwarf
  3. 3.
    genel olarak iq düşüklüğü.

    edit: he yunanistanda da reyting rekorları kırıyormuş. bence aptalca bir program. genel olarak dedim zaten. türkiye'ye özel bir durum değil bu.

    edit2: inan bana survivor izlemek ile belgesel izlemek arasında senin sandığından çok büyük bir fark var. şöyle diyim. survivor 2 ise belgesel 200 falandır. anladın mı?

    survivor izlerseniz izleyin amk. burada gelip bunu normalleştirme çabanız ne onu anlamadım? ben sadece programın aptalca olduğunu ve genel olarak iq'su düşük insanlara hitap ettiğini söyledim.
    5 -3 ... kartalatt
  4. 4.
    genel olarak iq düşüklüğü.

    edit: he yunanistanda da reyting rekorları kırıyormuş. bence aptalca bir program. genel olarak dedim zaten. türkiye'ye özel bir durum değil bu.

    edit2: inan bana survivor izlemek ile belgesel izlemek arasında senin sandığından çok büyük bir fark var. şöyle diyim. survivor 2 ise belgesel 200 falandır. anladın mı?

    survivor izlerseniz izleyin amk. burada gelip bunu normalleştirme çabanız ne onu anlamadım? ben sadece programın aptalca olduğunu ve genel olarak iq'su düşük insanlara hitap ettiğini söyledim.
    5 -2 ... thewarm
  5. 5.
    Türk halkı.
    14 -3 ... alkolik oldum
  6. 6.
    herkes türk halkı demiş ancak bu format yunanistan'da bile reyting birincisi olmadı mı arkadaş ?
    3 ... mortgageborcuolankaplumbaga
  7. 7.
    Ya o küçük beyninizi yormayın.

    Survivor gelmiş geçmiş en büyük yarışması.

    Abd de bile izleniliyor siz kudurmaya devam edin.

    Acun abim yapar kötü olur mu hiç.
    2 -4 ... s h a k t a r v8
  8. 8.
    hayır anlamıyorum moruk türk halkı falan da napsın insanlar amk?
    adam akşam evinde ayaklarını uzatmış otururken ne yapabilir yani kafa dağıtmak için izliyor işte.

    diğer yandan acun medya şekli, reklamının kralını yapılması ve tabiki gözde tiplerin programlarda görünmesi.
    -1 ... garipbiadam
  9. 9.
    bizim ülkede kavga olsun millet yüzyıllar boyu izler. zaten program tartışmalar falan üzerine .
    2 ... vanligogh
  10. 10.
    Çünkü insanların iç güdülerine hizmet ediyor; insanlar cani, karşılarında birinin açlıktan kıvranması bi lokma ekmek için savaşması birbirini ezmesi onların hoşuna gidiyor.
    3 ... uzayli hatunn