1. 1.
    ne yazık ki başta yeni yazarlar olmak üzere çoğu yazarın düştüğü hata.
    arkadaşlar sözlük sizin hobilerinizi, yaptıklarınızı ve ilgi alanlarınızı anlatmanız için kurulmuş bir oluşum değildir. fotoğraf atıp ilgi çekmeniz ve subjektif entryler girmeniz formata aykırıdır.
    lütfen fenerbahçe başlığına '' en sevdiğim takım '', makarna başlığına '' favori yemeğim '' diye subjektif ve bilmek zorunda olmadığımız bilgiler içeren entryler girmeyin.
    formatı tam olarak kavrayamamış yazarları kabul edenler de hatalıdır bu durumda.
    5 -3 ... elmander vs kewell
  2. 2.
    sevmediğim yazarların yaptığı şeydir.
    1 ... sisli geceler
  3. 3.
    Sözlük formatına inatla direnen, asap bozucu yazarımsı davranışı.

    Lan oluum önce tanımı yap, sonra kendinle ilgili tecrübeni, duruşunu, fikrini beyan et. Ama önce tanım gir!
    Meselâ, papatya başlığına, " en sevdiğim çiçek" diye entry giriyor allah' ın embesili.
    Sen kimsin ki, senin papatya sevmen genel bir bilgi ya da ilginçlik olsun.
    Madonna mısın, picasso musun, trump mısın, kimsin?
    Neymiş? Papatya, beyzadenin ya da piremsesin en sevdiği çiçekmiş, eeee bundan bize ne aga?
    Bize kattığı ne?
    Bu bilgi ne halta yarayacak ya da düşündürecek, ya da güldürecek heeee ne halta?!
    5 -2 ... zeytinyagli dolma kalem
  4. 4.
    Kahrolası çağ ısrarı. Bilişim çağı insanları objektif olamayacak kadar benselci ama nötr kalacak kadar da at gözlüklü. Bazı olaylara o kadar kör sağır ki bu at gözlüğü ile ifade edilecek bir şey değil. Olsa olsa "eşiksiz eşek" sendromu. Tepeden tırnağa kadar ego, Varsa yoksa "ben, ben, ben" varsa yoksa "ben!"

    Siktirin gidin, twitter var, instagram var, var oğlu var.

    "Elma"
    Çok severim.. (bir de iki nokta ile sonlandırıyor pezevenk)

    Sen seversin de sor bakalım elma'ya, o seni seviyor mu?
    2 -1 ... el ojala
  5. 5.
    en sevdiğim ve nevi şahsıma münhasır uygun gördüğüm durumdur.
    1 -3 ... mdxtw
  6. 6.
    (bkz: silktin formatı eyledin viran)
    1 ... o kendini biliyor
  7. 7.
    Fenerbahçe düşmanı olduğunu her entrysinde dile getiren yazar beyanı.
    1 ... n dakota
  8. 8.
    yani yazar diyor ki; yazar dediğin başlığa cevap vermemeli başlığı tanımlamalı.
    1 ... esskmk
  9. 9.
    sanırım sözlük forum formatına doğru gidiyor...
    1 ... esskmk