bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    her geçen gün artan yazım yanlışlarına sitem eden cümle.

    ya, sayın yazarlar. amacım size yazım yanlışlarını kullanarak falan ayar vermek değil. zaten bilen bilir, gördüğüm her yazım yanlışında uçarcasına bir özel mesaj çeker ve fark edilmeden hatayı yapmış yazarın, o hatayı çabucak düzeltmesine çalışırım. bu entry'de de amacım kendimi övmek değil. her neyse.

    tamam her başlık altında bir tane görüyoruz yazım yanlışı, olur diyoruz, klavyesi sürçmüştür diyoruz, düzelir diyoruz.
    #2635316
    #2636888
    #2637005
    çok eski entryler ama, gözüme takıldı kaldı yapıştı. yeni entrylerde de oldukça fazla imla hatası ve yazım yanlışı var.

    ama olmuyor sözlük olmuyor. dikkat olmayınca olmuyor. aynı başlık altında 3 tane çok basit yazım yanlışı görünce insan deliriyor yahu.

    olay biçerdöver'i biçer döver şeklinde yazmak değil. zira dilbilgisi - dil bilgisi çok karıştırılan şeylerdir. ancak birader, bize bütün okul zamanında -mi ayrı yazılır, dahi anlamındaki 'de','da' ayrı yazılır, belgisiz zamir 'şey' ayrı yazılır diye öğrettiler. keklik mi avlıyodunuz siz bu derslerde lan?

    bi de virgül koyma adabı var ki, ona apayrı bir zaman diliminde değinmek istiyorum. alıcam güvender yayınlarını kucağıma yazıcam arkadaş

    neyse, dediğim gibi, amaç sadece çok yapılan hataları düzeltmek. size kaymak, ağzınıza verip veriştirmek değil. canınızı yiyim dikkat edin yazım kurallarına. çok itici gözüküyor gerçekten.

    (bkz: mi yi ayrı yazmayana kızlar vermiyormuş)

    edit: 'avlıyodunuz' ve 'bi' kelimelerinin yanlış yazılmış olduğunu belirten bir özel mesaj aldım. öncelikle mesajı atan arkadaşa teşekkür ediyorum. ancak, avlıyodunuz ve bi kelimeleri kasten öyle yazılmıştır, üslubu daha sempatik kılmak için. çelişkiye düştüğümü sananlara aşk olsun.
    4 -2 ... kacak dovusen ayi
  2. .
    "giderek çoğalıyor durduramıyoruz" demeyeceğim yanlışlardır. daha önce de vardı şimdi de var. değişen bir şey yok. her şey yerli yerinde. millete hocalık yapmanın alemi yok.
    1 ... akmai
  3. .
    yarayan kanamızdır.
    2 -2 ... yasak merve
  4. .
    636 gammazın önleyemediği sorun. ben hep dedim, o kadar gammazın olacağına sub-mod un olsun diye, ama dinleyen kim ? niye gizleniyorsunuz, niye hep bi yuvarlak masa şövalyeciliği ? *
    ... notrinova
  5. .
    amac dilimizi katletmektir. biri yazim hatasi yapar, klavyede hizli yaziyordum der. digeri eksik harf yazar, sempatik bir uslupla yaziyorum der. digeri cumlesinde ingilizce kelime kullanir, turkcesini hatirlayamadim der. ama sonuc ayni; katledilen turkce.

    not: elestiriyorum ama benim de bir suru hatam var, bunun da farkindayim.
    1 -2 ... limon cicegi kolonyasi
  6. .
    örnek olarak: ben hiç yazım yalnışı* yapmam.
    3 -2 ... kronik kuzu
  7. .
    son zamanlarda gozume cok takilan ve uyuz oldugum durumdur, yanlis yapanlar ve bu yanlisinda israr edenlerin sozlukte isi nedir, sorusunu da sormaktayim kendime sik sik...
    -1 ... zonderland
kapat