1. 1.
    yoğun talep üzerine böyle bir karar alınmış.

    https://odatv.com/e-devle...-yeni-karar-09021859.html

    al kırdınız işte!
    8 ... hassas nihat
  2. 2.
    öncesinde tablomu indirip çıktı aldığım site çökme hali.
    ... usualsuspects
  3. 3.
    lan cinsini siktiklerim sanki bi bokmuş amma merak ettiler ha. iyi olmuş.

    katrandan şeker mi bekliyonuz ?
    5 -3 ... just call me alpha
  4. 4.
    al işte soysuz kaldık.
    5 ... di anforgivin
  5. 5.
    iyi olmuş, umutlarımı söndürdünüz. benim büyük büyük dedelerim ve nenelerim arasında dul ölen yığınla insan var. kim bilir ne kadar acı bir hayat yaşadılar. ayrıca 1850 de sağ gözüken büyük büyük hatta bayağı bir büyük dedem de var. ölmemiş sağ yazıyor. belki şu an aramızda ve ben onu göremiyorum.
    9 ... crux ansata
  6. 6.
    belli bir ücret karşılığı ptt'lerden alınabilecek denirse şaşırmam.
    4 ... son tahlil
  7. 7.
    Millet dedesine ne meraklıymış amk.

    Av iki satır oku desen okumaz; ama şecere arama derdine düşer.
    1 -1 ... muhendis tarihci
  8. 8.
    kralice elizabeth benim ninemse nolcak simdi kim vercek bunun hesabini
    bir gecede soysuz kaldik.
    1 ... e f f e
  9. 9.
    Lan amk taktığınız mevzuya bak allah aşkına.

    En fazla gidebildiğiniz yıl 1800'lerin sonları.

    Yani dedenizin dedesi, hadi en fazla onun babası.

    E onu da aile anılarından hatıralardan öğrenmediyseniz zaten yaşamayın amk.

    Gören de soyumuzu Uygurlara kadar yayınlamışlar sanacak amk..
    1 -1 ... asi horoz
  10. 10.
    bende öyle bir uyarı çıkmadı ama hala göremedim. beklemeye devam ediniz yazıyor.
    neyse ki soyumuz belli. evet.
    ... kazangap