1. 1.
    Yeni mezun yetersiz polislerdir. Saçlarını jöle ile wax ile bularlar, garip şekillere girip damla gözlük takarlar.

    Yazık bunlara.
    26 -5 ... golgebeyi
  2. 2.
    Talebe göre arzda bulunan kişilerdir. Malumdur ki ; üniformanın kızlarda bir cazibesi vardır. Örnek: asker, polis, hakim-savcı...
    3 -3 ... ceviz agaci golgesinde
  3. 3.
    abi üniforma olsun yeter hemen kızlar açmış bekliyor .
    2 -1 ... monsterman34
  4. 4.
    Sonra sokaklar niye güvensiz telefondan başlarını kaldırıp görevlerini icra etseler sorun çıkmicak ülkenin en büyük sorunu bu işte kimse kendi görevini yapmaz ya kafalarına göre takılırlar yada başka mevzuları karıştırır siyaset yapar tepedekileri yalarlar..

    edit: görevini layığıyla yerine getiren tüm polislerimizi tenzih ederim söz meclisten içeri..
    8 -2 ... sanatsalpsikopat
  5. 5.
    her şeye bir kulp bulan işsiz düz adamlara dert olmuş polislerdir. bi de twitter ota boka "böyle düşüyor mu" diye yazan gavat kaynıyo asıl yazık bunlara amk. gitsin bildiği yöntemle sosyalleşsin insanlar, neden götüne kılıç giriyormuş gibi tepki veriyorsun?
    1 -7 ... esaret kabul edilemez
  6. 6.
    4 ay eğitim görüp çevik kuvvet olmuş yeni yetme ama kore gazisi gibi hava basmaya çalışan polistir. Kendini nerde gördüğü bilinmez.
    6 -1 ... vatansever terorist
  7. 7.
    polis namus koruyacağına namus kovalıyor demektir.
    5 -1 ... david addison
  8. 8.
    ülkede polis olma kriterleriyle çöpçü olma kriterlerinin aynı seviyede olmasının sonucu olan durumdur.

    (bkz: sokak bekçileri)
    6 ... munir bey
  9. 9.
    O üniformaya gelecek eş haftasonu memur toplantısında iş arkadaşına vereceği için iyi bir eş bulma yöntemi olmadığı kesin. Bu kafadaki bir kaşardan her üniformalıya vermesi beklenebilir.
    1 -1 ... yok herif
  10. 10.
    En büyük başarısı bitirdiği mutfak takımı olan güruhun hayallerini süslerler.
    Genelde instagram profilleri herkese açıktır ve forma üstlerinde yokken bir şeye benzemediklerini düşündüklerinden olsa gerek sivil tek bir fotoğrafları yoktur.

    Liseden bir arkadaşım da polis olmuştu. Sosyal medyadan kaldırdığı kız gelmiş bana teee 9. Sınıfta beğendiğim bir fotoğraf için "kimsin, ben senin gibi polis meraklısı kızları iyi tanırım" demişti aq. Babası emniyet müdürüymüş de yakında nişan yapacaklarmış, beni de okulumdan attiracakmiş puhahaah.

    Paylarına düşen kızların gram zekası yok. Bırakın boklarinda boğulsunlar.
    4 -1 ... susturulamayan avrat ll