1. 1.
    sokakta dondurma yiyen erkekten hiçbir farkı olmayan insandır.
    8 ... johnsilver
  2. 2.
    (bkz: kılı kırk yarıp abazalık bulmak)*
    9 ... aysesena
  3. 3.
    kız kardeşi dondurmayı hep evde mi yiyor acaba sorunsalını ortaya çıkaran hede.

    (bkz: bsgçg)
    5 ... donorcrimeperson
  4. 4.
    ee yani?
    +dondurma yalıyorsun?
    tamam sorun nedir
    +yalıyosun
    al sende yala
    +yok tamam sen devam et. böylesi daha zevkli.
    --abi harbiden işiniz mi yok. ne yani kadın dondurma yaladı başka bir şey yalamadı ya?
    (bkz: beyin bedava) kullanın demek istiyorum ve bu adama artık hak veriyorum.
    7 ... gospelbaci
  5. 5.
    (bkz: sen sokakta başka bir şey mi yiyorsun)
    2 ... bilgisayar kumandasi
  6. 6.
    gizli eşcinseldir.*
    2 ... latife yaptim yer misin
  7. 7.
    bazı hatunların sokakta dondurma yemesi ayıp bi şey olduğu için, böyle başlıklara konu olurlar zaten. ayıptır dondurma yemek sokakta. eve kadar beklenmelidir.

    (bkz: daha da bi şey demiyorum)

    he bir de, bu kişilere göre erkek yalıyosa gay'im mesajı veriyordur. ona göre.

    (bkz: bsgçk)
    3 ... pena
  8. 8.
    aklı başından uçmuş erkeklerin normal bir zeka seviyesindeki hiçbir insanın çekemeyeceği boyutlara çektiği hatundur.
    (bkz: gel de türkiye de kadın ol)
    2 ... otherside87
  9. 9.
    sana ne yahu istediği yerde yer.
    (bkz: bundanda sapıklık çıkartabilen yazar kitlesi)
    3 ... jadec
  10. 10.
    normal hatundur.

    sokakta dondurma yiyen hatun anormal de, "hatunun bir besin maddesini yalamasından tahrik olan erkek kişisi mi normal?" diye düşündürecek ibaredir.

    ayrıca (bkz: nimetle oyun olmaz) öğretmediler mi size olum?
    5 ... hummepervaz