1. 1.
    deşarj olmak için birebir olan emodur. tüm gün içindeki, sinir sisteminizi alt üst eden her şeyi ondan çıkartabilirsiniz. vurun kırın ekonomiye can verin efendim. *

    (bkz: al buna konuş ulan)
    2 -1 ... efsane yazar
  2. 2.
    (bkz: isteyen olmasın o)
    ... mr baron
  3. 3.
    büyük ihtimalle size şöyle yaklaşır:
    éMo:Dostum Baksana
    Hede:ne var
    éMo:bi lihra vershene şarap alçazzda paramıss yok.
    Hede:siktir git lan ibne
    éMo:senin varya ejdadunghu sikherükh ver lan(emo burda aslan kesilir ve arkadaşlarını çağırır)

    ve fight club başlar hede vs. éMolar.

    Sokaktan geçen yurdum insanıda içgüdüsel olarak olaya dahil olur ve sizin tarafınızı tutar.Çünkü siz düzgün giyimli anadolu çocuğusunuzdur halk sever sizi.

    Yurdum insanı:ananız babanız yokmu lan sizin tılligler.(tıllig Erzurum ağzında şerefsiz)
    éMo,Hede,yurdum insanı:'ah uh vurmayınlan heey sakin beyler huahaahuah'(emolar kaçar)

    Ve 1 lira yüzünden 10 kişi birbirine girer.

    Eğer imkanınız varsa kadıköy rexx in orda grup halinde takılıyorlar gidin dövün çok zevkli oluyor(tecrübeyle sabittir.)

    Not:3-4 arkadaş gidin.
    4 ... ceyzonmafit