1. 1.
    ulan olan var olmayan var.

    köpekler gibi sokakta çiftlesecekler.
    gidin evinizde yiyisin..
    2 -1 ... diablo1987
  2. 2.
    aşkım yi beni aç köpekler kudursun.
    2 -3 ... okuyorum ben amca
  3. 3.
    daha fazla öpüşmelerini dilediğim çiftler.

    en azından birbirini seven 2 insanın mutluluğunu görürüz etrafta bıktım bu gerici sığırları, arapça konuşanları, suriyelileri sokaklarımızda görmekten.

    öpüşmek lan bu altı üstü adam çiftleşmekle bir tutuyor vay anam vay.. neymiş? çocuk görüyormuş. görsün ulan çocuk öpüşen bir çift görünce ne oluyor? akşam annesinin izlediği dizide öpüşmüyorlar mı?

    çocuğuna öpüşmenin anlamını öğret bir zahmet sevgiyi öğret öpüşen çift görünce birbirini seven iki insan görsünler "ooo çok ayıp" görmesinler.

    amk öpüşmeyi bile yasaklayacaklar ellerinden gelse..
    1 -5 ... duz adam sami
  4. 4.
    "laik" şehirde geçenlerde karşılaştığım durum.
    Umarım anne babalarının yanında yaparken de böyle rahatdırlar.

    Tiksindirici.
    6 -2 ... muphem biri
  5. 5.
    gözünüzü seveyim iç anadoluda yapmayın aq. Çekip, çıkarıp vurucaklar bok yolunda gidiceniz aq.
    2 ... isim bulamayan yazar
  6. 6.
    aferin o çiftleredir. sokakta adam vurmak normal , öpüşmek anormal oldu.
    4 -1 ... gavur imam
  7. 7.
    Ulan şunu normal karşılayanların gavatlığı beni sinir ediyor. Çocuklar var, ergenler var.. küçük çocukların ulu orta öpüşmeyi normal sayarak büyümesini istemiyorum. Siktirin gidin 4 duvar arasında yaşayın mahremiyetinizi. Kimse sizin ön sevişmenizi izlemek zorunda değil.
    5 -3 ... lm3allemm
  8. 7.
    normal sarılmaya bile porno diyen yobaz piçlerinin zoruna giden durumdur.

    sizin gibi kara cahil gerici ibnelere inat sevgi kazanacak.
    3 ... munir bey
  9. 8.
    Türk milleti gibi, bütün dünya milletlerinin beyinleri pazara çıksa en pahalısı olacak beyne sahip ( hiç kullanılmamış ya o nedenle), sorgulamayan, öğretileni kayıtsız şartsız kabul eden, yani sözün özü salak bir millet karşısında zorlanacak ve hatta linç yiyecek çiftlerdir. Halbuki öpüşmek te seks te doğal olaylar. Tabi Türk milletinin bu bilince ulaşması önümüzdeki birkaç yüzyıl daha mümkün gözükmüyor.
    1 -1 ... 56789
  10. 9.
    Sokakta kadını döverken ''Aile arasına girilmez boşver'' diyen çomarların zoruna giden eylem.
    1 -1 ... schwarz und weisse