bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    en lanet duyguların insanı'dır.
    4 -1 ... gezenadam
  2. 2.
    zaten tipinde meymenet olmayan shavo odadjian kisisidir.

    edit: seyirciymis lan. shavo da yapmisti boyle birsey.
    3 ... der meister
  3. 3.
    yanlış söylemiş. o, suck the turks dicke bağırmak istemişti abisi. eksik ingilizcesine verin.
    5 -1 ... xasimus
  4. 4.
    sadece gaza gelmiştir.

    Karşımda böyle bir şey söyleyemez.
    7 -2 ... hewit
  5. 5.
    (bkz: o rus bu çocuğu)
    5 -1 ... sekura
  6. 6.
    zavallı kategorisine rahatça sokulabilecek elemandır. hiç türk tanıyıp tanımadığı, türkiye'ye hiç gelip gelmediği büyük bir muammadır.

    hani tamam, 500 tane türk tanımış da olsa, türkiye'ye gelmiş de olsa fuck the turks demek için yeterli bir sebep değildir. 1915 olaylarından zerre haberi olmayan, soad'ın bahsettiklerinden de muhtemelen anlamayan, o anın vermiş olduğu çoşkuyla ve ilkel duygularının, ezik kişiliğinin cesaretiyle höyküren elemandır.

    üstünde durulmaması gereken boş adamdır.
    5 -1 ... beitar jerusalem
  7. 7.
    hemen ona da bir şarkı yapılmasını istediğim kişilik. madem ki türksün o çocuğa göster ürksün falan filan. ciddiye almamak gerekir , ciddi olmayan şeyleri.
    1 ... bambu
  8. 8.
    gaz kaçağı yapmış şahsiyetsiz şahsiyet. o kadar gaz bünyeye fazla gelmiş ve tıpayı açmıştır.
    ... yavuzum
  9. 9.
    muhtemelen fazla bir şey bilmeyen elemandır.

    sanmıyorum kendisinin sözde ya da gerçek soykırım hakkında araştırma yaptığını, tarih ya da ideolojiler hakkında bilgi sahibi olduğunu..

    bu nedenle yaptığını bir anda gaza gelerek verilen niteliksiz ve boş bir tepki olarak görmekten de öteye gidemiyorum.

    şahsen o "fuck the turks" diye bağırınca, bu genellemede hayatında karıncayı bile incitmekten kaçınan beni alakadar eden hiçbir şey olmadı.

    (bkz: alice çürük argümanlar diyarında)
    2 -1 ... double cross
  10. 10.
    çok pis gaz almış insan evladıdır. sorsan ne türkiye'yi ne ermenistan'ı haritada gösteremez.
    1 ... sanzelize canavari
kapat